וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרכב נמעך לחלוטין": רעות בת ה-27 נהרגה בתאונה בבקעה

בהתנגשות על כביש 90 בין רכב פרטי ומשאית נהרגה רעות שוורץ, אם לשלושה ממעלה אפרים, בעוד נהג המשאית נפצע קל. "המראה היה מזעזע", סיפרו אנשי מד"א וזק"א שהוזעקו למקום. "הרכב היה מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות"

צילום: כיבוי והצלה וזק"א

רעות שוורץ, תושבת מעלה אפרים, בת 27 ואם לשלושה נהרגה הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים בבקעת הירדן. בתאונה, שהתרחשה בכביש 90, התנגשו רכב פרטי ומשאית באזור ההתנחלות ארגמן שבבקעה, לכיוון צפון. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותה ללא רוח חיים וקבעו את מותה. נהג המשאית נפצע במצב קל. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

התאונה אירעה סביב השעה 09:30 בבוקר. "המראה היה מזעזע", סיפרו אסף חן ושי שדה, אנשי צוות מד"א שהוזעקו למקום. "ראינו רכב פרטי מעוך לחלוטין בין המשאית למעקה הבטיחות, ובתוך הרכב הפרטי נלכדה צעירה בשנות ה-20 לחייה שהייתה לבדה ברכב. בזמן פעולות החילוץ של הכבאים וסיוע כוח רפואה של צה''ל, ביצענו בדיקות רפואיות. היא הייתה עם פגיעה מערכתית קשה, ללא דופק וללא נשימה ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה". לדבריהם, נהג המשאית היה "נסער מאוד", וקיבל טיפול רפואי במקום.

זירת התאונה בה נהרגה רעות שוורץ סמוך למושב ארגמן בכביש 90  
29 בינואר 2020. דוברות כבאות והצלה, אתר רשמי
מראות קשים מאוד. זירת התאונה, הבוקר/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה

גם שלמה זערור, מתנדב זק"א שהגיע לזירה, אמר המראות במקום היו "קשים מאוד", וסיפר כי הרכב היה "מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות".

המועצה המקומית מעלה אפרית פרסמה הודעת אבל בעקבות התאונה. "תושבים יקרים, אנו מודיעים בצער רב ובכאב עמוק על מותה בטרם עת של רעות שוורץ", נכתב, "משפחת מעלה אפרים והמועצה המקומית מחבקים ומחזקים את המשפחה. על מועד הלוויה והשבעה תצא הודעה נפרדת".

עוד בוואלה!

349 הרוגים, הולך רגל נהרג בכל 4 ימים: סיכום שנה עגום בדרכים

לכתבה המלאה
זירת התאונה בה נהרגה רעות שוורץ סמוך למושב ארגמן בכביש 90  
29 בינואר 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה, הבוקר/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully