וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנב סירה - ונתקע בלב ים: תושב מרכז נעצר לאחר שחולץ מול חופי אשדוד

29.1.2020 / 15:30

החשוד חולץ בידי כוחות השיטור הימי ונלקח מיד לאחר מכן לתחנת המשטרה. לדבריו, הוא גנב את הסירה מהמרינה באשדוד בשל סכסוך עסקי, ולא הספיק להתרחק לפני שהתגלתה בה תקלה. בעת החילוץ, תועד מנופף בידיו למסוק המשטרתי. "מעטים האנשים שמורשים לשוט לבד בלב ים"

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: אסף דרורי

שוטרי השיטור הימי של מחוז תל אביב איתרו השבוע בלב ים סירה שנקלעה למצוקה, אלא שאז התברר כי מדובר בסירה גנובה. שוטרי היחידה הימית של מרחב לכיש, שהשתתפו אף הם במבצע, עצרו גבר בשנות ה-30 לחייו בחשד כי גנב את הסירה.

האירוע התרחש בליל יום שני, כשבסמוך לשעה 02:00 התקבל דיווח במשטרה על כלי שיט במצוקה באזור חוף פלמחים. כוחות של השיטור הימי מתל אביב ומאשקלון הוזנקו לסריקות בלב הים תוך שהם מלווים במסוק משטרתי.

שוטרי השיטור הימי של מחוז ת"א איתרו סירה גנובה שנקלעה למצוקה. דוברות משטרת ישראל
הסירה הגנובה/דוברות משטרת ישראל

כעבור זמן מה אותרה סירה בסמוך לאשדוד, ועליה החשוד, שהועבר לסירת השיטור. מחקירתו הראשונית עולה כי הסירה נגנבה מאשדוד ונתקעה עקב תקלה. "מעטים האנשים שמורשים לשוט לבד בלב ים" אמרו במשטרה. החשוד, תושב אזור המרכז, נשבר והודה בפני השוטרים כי גנב את הסירה מהמרינה באשדוד בשל סכסוך עסקי. הוא הספיק לשוט מרחק קצר מהמרינה באשדוד עד אזור הנמל. שם, בלב ים ובמרחק גדול מהחוף, התגלתה התקלה שלא אפשרה לו להמשיך בשיט.

עוד אמר החשוד כי לאחר שהתגלתה התקלה, יצר קשר עם חברו, שבתורו יצר קשר עם המשטרה ודיווח על המקרה. ברשת הקשר של השיטור הימי של מחוז תל אביב לבין מרכז השליטה של המשטרה ביבשה, נשמע הדיווח על כלי השיט התקוע: "סירה קטנה בגודל חמישה מטרים שהלך לה כל החשמל והיא הטילה עוגן. זה קרה לפני כמה שעות, אנחנו לא מצליחים להבחין בכלי השיט הזה מכ"מית".

במשטרה אמרו כי גניבת כלי שיט אינה נפוצה. השיטור הימי גרר את הסירה, והחשוד הועבר לחקירה בתחנת אשדוד. בעלי הסירה אותר על ידי המשטרה והגישו תלונה על הגניבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully