וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהודח מתפקידו: רון קובי מסרב להחזיר את הרכב שקיבל מהעירייה

למרות שהוא מחוייב להחזיר את הרכב שקיבל מהעירייה מיד עם סיום תפקידו, לוואלה! NEWS נודע כי ראש עיריית טבריה לשעבר לא נענה לפניות אליו ולא החזיר את המכונית. מאז הדחתו תקף קובי את אנשי משרד הפנים בכל פלטפורמה אפשרית

צילום: רוני כנפו, עריכה: עמית שמחה

למרות שעברו שבועיים מאז שהודח רון קובי מתפקידו כראש עיריית טבריה, הוא עדיין לא החזיר את המכונית מסוג אופל ששימשה אותו בתפקיד. יום אחרי הדחתו, פנה יושב ראש הועדה הממונה בטבריה, מוני מעתוק, אל רון קובי על מנת שישיב את רכב העירייה שברשותו, אבל עד כה קובי לא נענה לפניה.

בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד הפנים, מחויב ראש עירייה שהודח להחזיר את הרכב מיד עם סיום כהונתו. לקובי כבר נשלחו מספר אימיילים בנושא ואתמול נשלח אליו פניה נוספת.

ככל הידוע, לאחר הדחתו ביקש קובי להשאיר אצלו את הרכב עד לקבלת ההחלטה בבג"ץ, בעתירה שהגיש נגד הדחתו. הדיון יערך ב-3 בפברואר. למרות בקשתו, בג"ץ לא הוציא צו מניעה שישהה את הדחתו. הועדה הממונה בטבריה התנגדה לכך, וטענה שאין לו סמכות והוא מחויב להחזיר את הרכב מיד. בפניה האחרונה שנעשתה היום השיב קובי שהוא מחוץ לעיר ויחזיר את הרכב מחר. בעירייה דחו גם את הבקשה הזאת והודיעו לו שהוא מחויב להחזיר את הרכב עוד היום.

רון קובי בתום דיון בעניינו, בית המשפט העליון\ 15 בדצמבר 2019. רוני כנפו
רון קובי ליד רכבו, בתום דיון בעניינו בבית המשפט העליון/רוני כנפו

מאז הדחתו תקף קובי את אנשי משרד הפנים בכל פלטפורמה אפשרית, בין היתר, תקף קובי את הממונה על המחוז, בטענה כי מטרת הדחתו הייתה כדי לרצות את שר הפנים דרעי. בנוסף, ביקש קובי להחתים את אחד מחברי המועצה שהיה בין המתנגדים לתקציב, לפיו לא הייתה סיבה להכשיל את הצעות התקציב שלו, דבר שהביא למעשה להדחתו.

צעד נוסף היה לקיים הפגנת מחאה של תושבי טבריה נגד הדחתו, בהפגנה השתתפו עשרות תושבים. בשבוע הבא צפוי להתקיים הדיון בבג"ץ שיעסוק בעתירתו, שבה הוא מבקש מבג"ץ להורות על החזרתו לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully