וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר בגלל נביחות הכלבה: תושב י-ם נאשם ברצח קב"ט משמר בתי המשפט

מכתב האישום עולה כי ראובן אליעזר ולר נהג לאיים על עמוס סער ומשפחתו שהתגוררו בשכנות אליו. הוא הפיץ שלטים בשכונה בהם צירף את תמונת הנרצח ואשתו וכתב: "שמעתם כלב נובח - אלה הבעלים". השניים מסרו את כלבתם כדי להתפייס עם הנאשם וכמה ימים לאחר מכן דקר את סער למוות

עריכה: עמית שמחה

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (שני) כתב אישום נגד ראובן אליעזר ולר באשמת רצח עמוס סער, קב"ט משמר בתי המשפט בירושלים. מכתב האישום עולה כי ולר, בן 32, נהג להטריד את משפחתו של סער שהתגוררה בשכנות אליו בשכונת הר חומה. לפני חודש דפק הנאשם על דלתו סער ודקר אותו למוות בפתח ביתו.

על פי כתב האישום, משנת 2018 ועד פברואר 2019 הטריד ולר את סער ומשפחתו. בין היתר נהג לצלצל ארוכות בפעמון דירתם וטען כי כלבתם נובחת והדבר מפריע לו. כמו כן, איים על בני המשפחה כי ישרוף את ביתם ו"יקרה להם משהו לא טוב". באותה התקופה ניסו סער ואשתו להגיע לפתרון עם הנאשם ואף הציעו לו כי יסייע להם עם הכלבה. בנוסף לכך פנו להוריו המתגוררים בצרפת בבקשה שישוחחו עמו.

עמוס סער הנרצח מירושלים. דוברות הרשות השופטת., אתר רשמי
סער/אתר רשמי, דוברות הרשות השופטת.

בפברואר אשתקד הגיע ולר לפתח דירת משפחת סער ודפק בדלת כדי להתלונן שוב על הכלבה. אשתו של הנרצח, שהייתה אז בדירה, פתחה את הדלת והנאשם איים עליה כי ישרוף את ביתם. סער אמר כי יגיש נגדו תלונה, והשכן עזב את המקום.

עוד עלה מכתב האישום כי בהזדמנות אחרת, דפק הנאשם שוב על דלת הדירה ואיים על אשתו של סער כי יהפוך את חייהם לגיהינום. ד' ונ', ילדיהם, אמרו לוולר כי הכלבה לא מפריעה לאיש מלבדו, לא התירו לו להיכנס לדירה והדפו אותו קלות, תוך שהם מבקשים ממנו להפסיק להטרידם. הנאשם עזב את המקום, תוך שהוא אומר: "תראה מה אני אעשה".

עוד בוואלה!

לאחר חיפושים: אותרה גופת הצעיר הישראלי שטבע בנהר בניו זילנד

לכתבה המלאה
ראובן אליעזר ולר חשוד באשמת רצח עמוס סער הקב"ט, ינואר 2020. צילום מסך
הנאשם ראובן ולר בבית המשפט, היום/צילום מסך
זירת אירוע הדקירה בשכונת הר חומה בירושלים 25 בצדמבר 2019. אתר רשמי
זירת רצח בבניין המגורים בהר חומה, דצמבר/אתר רשמי

שבועיים לאחר מכן הפיץ בשכונה דף ובו כתב "שמעתם כלב נובח", "אלו הבעלים" "בושה עליהם!!" בצירוף תמונותיהם של סער ואשתו, אותם צילם כמה ימים קודם לכן לאחר שארב להם בחניית הבית. בעוד ולר המשיך לתלות את הכרזה ואף פרסם בפייסבוק וביוטיוב סרטונים שכותרתם "צער בעלי חיים - משפחת סער". בעקבות זאת הגישה אשתו של סער תלונה במשטרה נגד הנאשם. כמה ימים לאחר מכן, מסרו בני הזוג סער את הכלבה שברשותם מאחר שסברו כי כך יפסיק השכן להטרידם.

ב-23 בדצמבר בשעה 18:00 הגיע ולר לפתח דירת משפחת סער וביקש לדבר עם הנרצח. אשתו אמרה לו כי הוא מתפלל וביקשה ממנו לשוב מאוחר יותר. חצי שעה לאחר מכן שב לדירתם, כשסער פתח לו את הדלת איים עליו כי "ירצח אותו, יהרוג אותו ויגרום לו למות ברעב". לאחר שהזהיר אותו כי יזמין משטרה, עזב ולר את המקום. בשעה 23:00 חזר הנאשם לדירה בפעם השלישית וכשפתח סער את הדלת הורה לו לעזוב את המקום.

רצח וזרק את בגדיו המוכתמים בדם

יומיים לאחר מכן, בשעה 13:20, לאחר שהנאשם ראה את מכוניתו של סער בחניה ווידא כי הוא בביתו, הצטייד הנאשם בסכין ממטבחו ויצא מדירתו לכיוון הדירה במטרה להמיתו. בשעה 13:40 או בסמוך לכך, דפק הנאשם על דלת דירת משפחת סער, וכאשר פתח הנרצח את הדלת, התנפל עליו הנאשם והחל לדקור אותו באמצעות הסכין בפלג גופו העליון. סער צלצל כמה פעמים בפעמון דלת דירת השכנים כדי לנסות ולהשיג עזרה, אולם הנאשם המשיך לדקרו עד שהתמוטט שותת דם. הנאשם המשיך לדקור את הנאשם ולבסוף נעץ את הסכין באזור עורפו של המנוח. סער פונה לבית החולים, כשהוא ללא דופק וללא נשימה. בתום מאמצי החייאה קבעו הרופאים את מותו.

לאחר הרצח זרק הנאשם את בגדיו המוכתמים בדם במקום שאינו ידוע, הסתובב בשכונת הר חומה וחזר לכיוון ביתו, אולם לאחר שראה ניידת משטרה שב על עקבותיו. כעבור כשעתיים, הגיע הנאשם לביתו של מכר וביקש ממנו להחליף נעליים וחולצה.

על פי כתב האישום, "במעשיו כאמור לעיל גרם הנאשם בכוונה למותו של אדם והמעשה נעשה לאחר תכנון או הליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה להמית. כן החזיק הנאשם סכין שלא כדין, ידע כי דבר פלוני עשוי להיות דרוש לראיה בהליך שיפוטי והשמידו במזיד או עשה אותו בלתי ניתן לפענוח והכל בכוונה למנוע את השימוש בו לראייה, וכן עשה דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי באמצעות העלמת ראיות. בנוסף איים הנאשם על אדם שלא כדין בפגיעה בגופו במטרה להקניטו או להפחידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully