וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה על המדרכה: אישה נהרגה מפגיעת אוטובוס בקריית ארבע, הנהג נעצר

עובר אורח הבחין בדיאנה גוז, בת 40, שרועה ליד תחנת אוטובוס בהתנחלות שבחברון. לאחר החייאה ארוכה בשטח, היא פונתה לבית החולים שערי צדק, ובהמשך מותה נקבע. המשטרה עצרה את נהג האוטובוס, שעל פי החשד פגע בה לאחר שהוריד אותה בתחנה - והמשיך בנסיעה

צילום: הצלה ללא גבולות

אישה בת כ-40 נהרגה היום (שלישי) בתאונת דרכים באזור קריית ארבע. היא נמצאה על ידי עובר אורח, שהבחין בה כשהיא שרועה פצועה על המדרכה, סמוך לתחנת אוטובוס בהתנחלות שבחברון. לאחר החייאה ארוכה בשטח, הפצועה הובאה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשמצבה אנוש, ובהמשך נקבע מותה.

כוחות משטרה ובוחני תנועה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה. מחקירה ראשונית, עולה כי ההרוגה, דיאנה גוז, ככל הנראה נפגעה מאוטובוס שהוריד אותה בתחנה - והמשיך בנסיעה. המשטרה עצרה את נהג האוטובוס לחקירת בוחני המשטרה, והנסיבות עדיין נחקרות. בין היתר, במשטרה חוקרים האם הנהג ידע כי פגע באישה ונמלט, או שלא שם לב לכך.

זירת האירוע בו נפל אל מותו פועל בן 60 באתר בנייה בירושלים. 28 בנובמבר 2019.. מד"א
ניידת מד"א, נובמבר/מד"א

מותה של גוז מצטרף ליממות הקטלניות בדרכים שנרשמו לאחרונה, שבהם נהרגו שמונה בני אדם מאז יום שבת האחרון. בסך הכול, נהרגו 14 בני אדם בישראל בתאונות דרכים. מנכ"ל עמותת "אור ירוק", ארז קיטה, קרא מוקדם יותר לממשלה להכריז על מצב חירום בכבישים. "מדינת ישראל נמצאת במלחמה", אמר. "תחילת שנת 2020 היא המשך ישיר לשנת 2019, שנת הכישלון, שבמהלכה נרשם זינוק חד במספר ההרוגים. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לא יכולים להמשיך להתעלם מהנתונים הקשים וחייבים לכנס את כל הגורמים האחראים על הבטיחות בדרכים ולהוסיף כסף שיופנה להצלת חיי אדם".

(עדכון ראשון: 9:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully