וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 אלף כבר נרשמו: המיליארדר היפני שמחפש בת זוג למסע לירח

יותר מ-27 אלף נשים מכל העולם נרשמו לתוכנית טלוויזיה, שבסופה רק אחת תהיה בת המזל שתצטרף ליוסאקו מאזאווה למסע בחלל בשנת 2023. המתמודדות יישאלו האם הן טובות בבישול ואיך יגיבו אם המיליארדר יפליץ - ולפי התשובות, תיבחר במרץ הזוכה המאושרת

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בניגוד לרווקים שמחפשים בנות זוג באפליקציות היכרויות או בפאבים השכונתיים, המיליארדר היפני יוסאקו מאזאווה החליט לצאת למסע חיפוש - מסביב לירח. הוא צפוי להיות הנוסע הראשון של חברת "ספייס איקס" בטיסה המסחרית לחלל, ומציע למי שתהיה שותפתו לחיים להצטרף אליו. בת המזל תיבחר על ידו בתוכנית טלוויזיה, שאליה נרשמו יותר מ-27 אלף נשים מכל העולם.

מאזאווה בן ה-44, יזם ואספן אמנות, יבחר את בת הזוג בתוכנית טלוויזיה שתיקרא "אוהבי הירח המלא" ותשודר ביפן. בכדי לבחור את האחת מבין כלל המשתתפות, יערוך המיליארד "שאלון לאבחון אהבה" וייבחן את תשובותיהן.

המיליארדר היפני יוסאקו מאזאווה שיטוס לחלל עם חברת SpaceX למסע מסביב לירח מחפש בת זוג בתוכנית טלוויזיה, 9 באוקטובר 2018. רויטרס
המיליארדר היפני יוסאקו מאזאווה שיטוס לחלל עם חברת SpaceX למסע מסביב לירח מחפש בת זוג בתוכנית טלוויזיה, 9 באוקטובר 2018/רויטרס

הנשים יישאלו האם הן טובות בבישול, מה הן ישנו בנוגע למראה של המיליארדר - ואיך יגיבו אם הוא יפליץ. המבחנים מתוכננים לחודשיים הקרובים, ומאזאווה דרש כי בת הזוג תהיה רווקה, מעל גיל 20 ושתשאף לשלום עולמי. מתוך 27,722 הנרשמות - רק אחת תיבחר בסוף חודש מרץ.

"זה דבר גדול", אמרה סטודנטית מטוקיו, נאטסומי וואקאסאיה. "מדובר פה בדרכים שבהם האנשים העשירים מכייפים. לעומתה, אחרים דווקא טענו שכל מה שהוא רוצה זה תשומת לב. טושיוקי אודה, תושב טוקיו אמר: "אני לא מבין למה צריך לצייץ בטוויטר 'מי רוצה להיות אשתי?' מה שהוא רוצה זה שאנשים ידברו על זה".

עוד בוואלה!

אחרי 870 יום בחלל, המטוס המסתורי של נאס"א שב לכדור הארץ

לכתבה המלאה
יוסאקו מאזאווה, מיליארדר שמחפש בת זוג שתטוס איתו לירח. AP
מחפש בת זוג שוחרת שלום ומעל גיל 20. יוסאקו מאזאווה/AP

חברת "ספייס איקס" נוסדה בשנת 2002 על ידי היזם הקנדי-אמריקני אילון מאסק, מי שעומד מאחורי שירות הפיננסים "Pay Pal", רכבי טסלה ועוד. בספטמבר 2018 הכריזה החברה על כוונתה לשלוח תייר חלל למסע שיקיף את הירח בחללית ששמה "Big Falcon Rocket" ("רקטת הבז הגדול") - ומאזאווה הוא זה שנבחר.

מאחר שהחללית עדיין בשלבי בנייה, הטיסה צפויה לצאת לדרך רק בשנת 2023, והמסע יימשך כשישה ימים. המחיר עדיין לא נקבע, אך המיליארדר רכש את כל הכרטיסים למסע, והוא מתכנן לקחת עמו לחלל את האישה הנבחרת וכשבעה אמנים.

הדמיה חללית Big Falcon Rocket של SpaceX. SpaceX, אתר רשמי
החללית של חברת "ספייס-אקס". הדמיה/אתר רשמי, SpaceX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully