וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח והתאבדות: גבר ואישה נמצאו ירויים בדירה בפתח תקווה

השניים, בני זוג בני כ-60, נמצאו ללא רוח חיים בדירה ברחוב עין גנים בעיר. גורמי הרפואה קבעו את מותם במקום, ומהמשטרה נמסר כי החשד הוא שמדובר ברצח והתאבדות, על רקע רצונה של האישה להיפרד. הגבר הוא מאבטח שמחזיק אקדח ברישיון

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: טל רזניק

(בווידיאו, שני פצועים קשה מירי בנהריה, השבוע)

חשד לרצח והתאבדות בפתח תקווה - כל הפרטים:

  • בני זוג כבני 60 נמצאו ללא רוח חיים בדירה ברחוב עין גנים
  • המשטרה בודקת את הנסיבות, החשד: מדובר ברצח והתאבדות
  • יום לפני כן - רצח נוסף בפתח תקווה, גבר בן 57 נחנק למוות
  • הגבר הוא מאבטח שמחזיק אקדח ברישיון

גבר בן 62 ואישה בת 57 נמצאו הערב (שישי) ירויים למוות בדירה בפתח תקווה. השניים, בני זוג, אותרו ללא רוח חיים בדירה, שברחוב עין גנים בעיר, וגורמי הרפואה נאלצו לקבוע את מותם. על פי הממצאים בזירה, האישה נורתה כמה פעמים והגבר נורה פעם אחת. החשד הוא כי מדובר ברצח והתאבדות. ייתכן והרקע היה רצונה של האישה לסיים את הקשר. הגבר הוא מאבטח שמחזיק אקדח ברישיון. לדברי אחד השכנים, הבן של האישה הוא שמצא את בני הזוג ירויים במטבח הבית.

השוטרים שהגיעו לזירה הזמינו כוחות מד"א למקום. פרמדיק מד"א, יוסי חלבי, סיפר: "כשהגענו למקום, הובילו אותנו לדירה, ראינו גבר ואשה מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סמני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

זירת רצח והתאבדות בפ"ת, 17 בינואר 2020. דניאל דולב, אתר רשמי
זירת הירי בפתח תקווה, הערב/אתר רשמי, דניאל דולב

המקרה מגיע יום לאחר חשד לרצח נוסף בפתח תקווה, לאחר שגבר בן 57 נחנק למוות במתחם מוצרי חשמל ברחוב השחם בעיר. מחקירת המשטרה שהגיעה לזירה עלה כי הגבר נחנק על ידי אדם אחר, ובהמשך נעצר חשוד, גבר כבן 50 ותושב העיר.

על פי החשד הקורבן, שעבד כשומר במתחם, הזמין חברים ומכרים לבילוי במקום שכלל שתיית אלכוהול. במהלך הערב לפי החשוד, כששאר החברים הלכו - והשניים נותרו לבדם חנק אותו חברו מסיבה שאינה ברורה ומיד לאחר מכן יצר קשר עם מקורבים שלו, וסיפר להם על שאירע ואלה הזמינו משטרה.

(עדכון ראשון: 22:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully