וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בפתח תקווה: בן 57 נחנק למוות, חשוד בן 50 נעצר

הגבר ששמר במתחם למוצרי חשמל בעיר נחנק לפי החשד ע"י חברו. צוות מד"א שהגיע לזירה ביצע פה פעולות החייאה ואולם בסופן נאלץ לקבוע את מותו במקום. "הגבר שכב בתוך המבנה כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה". המשטרה עצרה חשוד תושב העיר בחשד למעשה, הנסיבות נחקרות

צילום: דוברות מד"א

גבר בן 57 נחנק הלילה (חמישי) למוות במתחם מוצרי חשמל ברחוב השחם בפתח תקווה. מחקירת המשטרה שהגיעה לזירה עלה כי הגבר נחנק על ידי אדם אחר. צוות חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו בזירה. חשוד בן 50 תושב העיר נעצר והובא לחקירה והנסיבות נבדקות.

פראמדיק מד"א בני טבק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בתוך המבנה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הקורבן, עבד כשומר במתחם, הזמין על פי החשד חברים ומכרים לבילוי במקום שכלל שתיית אלכוהול. במהלך הערב לפי החשוד, כששאר החברים הלכו - והשנים נותרו לבדם חנק אותו חברו מסיבה שאינה ברורה ומיד לאחר מכן יצר קשר עם מקורבים שלו, וסיפר להם על שאירע ואלה הזמינו משטרה.

חשד לרצח בפתח תקווה, 16 ינואר 2020. מד"א, עיבוד תמונה
זירת הרצח, הלילה/עיבוד תמונה, מד"א

בית משפט השלום בנצרת האריך בשמונה ימים את מעצרה של תושבת כרמיאל החשודה ברצח האישה בת ה-32 שאותרה אתמול בבוקר בדירתה בכרמיאל ללא סימני חיים. בת ה-30 - מוכרת למשטרה מתחום עבירות הסמים - נעצרה זמן קצר לאחר האירוע וככל הנראה הייתה בדירת הנרצחת בזמן המקרה.

במהלך הדיון אמרה השופטת כי קיים "חשד סביר ברמה גבוהה ביותר" וכי "החקירה בראשיתה ונדרשות פעולות חקירה רבות ושאלות רבות למענה, בין היתר יש לבדוק את טענות החשודה שמסרה גירסה באשר לאירוע ותוצאותיו". השופטת קבעה: "מטבע הדברים נדרשים לחקירה המסועפת ימים לא מעטים ובימים אלה תישאר החשודה במעצר".

עורך דינה של החשודה, עלא עתאמנה מטעם הסניגוריה הציבורית, טען כי השתיים היו "חברות טובות" ולדבריו, החשודה טענה כי הנרצחת תקפה אותה ודקרה אותה ולכן נאלצה להתגונן. האירוע התרחש בסביבות השעה 5:00 לפנות בוקר, והחשודה פנתה לשכן וביקשה שיזעיק משטרה. היא נותרה בזירה עד להגעת הכוחות ונלקחה לטיפול רפואי. סנגורה טען כי לחשודה יש סימני אלימות על גופה, שלא תועדו במשטרה. "היא נפצעה בפנים, בצוואר, ביד וברגל ומפיה נדף ריח של אלכוהול". נציג המשטרה סרב להתייחס למה שנמצא בדוח הרפואי, אך אישר שנלקחה ממנה בדיקת דם. לדברי עורך דינה, החשודה טענה בפני המשטרה כי תקיפה בוצעה כהגנה עצמית.

(עדכון ראשון: 7:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully