וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג נתפס מקיים יחסי מין ברכבת - וזה דווקא מדליף הסרטון שייענש

1.2.2020 / 5:39

בני זוג שתועדו במצלמות האבטחה מקיימים יחסי מין בקרון רכבת ריק בסקוטלנד לא יועמדו לדין, אך המשטרה מחפשת כעת אחרי מי שצילם והדליף את הסרטון כי הוא דווקא כן צפוי לשלם על המעשים שלו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - התיעוד מקרון הרכבת - הצפייה מגיל 18 בלבד

האם משטרת סקוטלנד מעלימה עין כשמדובר בהתערטלות בציבור? בני זוג שקיימו יחסי מין בקרון רכבת ריק לא יצטרכו להביך את עצמם מול שופט, לאחר שבמשטרה סירבו לעצור את הזוג ולהגיש נגדם כתב אישום כמצופה. להפך, חקירה משטרתית נפתחה במטרה לחשוף דווקא את זהות האדם שפרסם את תיעוד האירוע ברשת כדי להעמידו לדין.

בסרטון בן שתי הדקות נראים בני הזוג, שהיו ככל הנראה בדרכם מגלאזגו לאדינבורו, מנצלים את העובדה שאין אדם נוסף בקרון לסשן מזמוזים צמוד שהסתיים בסקס על מושבי הנוסעים. גורמים רשמיים מדווחים כי חברת הרכבות סקוטרייל עובדת בשיתוף פעולה עם המשטרה כדי לבחון היטב את הסרטון שדלף לרשת - אך לא בשביל להאשים את הצמד השובב במעשיו, אלא כדי למצוא את זהותו של מדליף הסרטון - אדם שיש לו גישה למצלמות האבטחה על הרכבת.

זוג מקיים יחסי מין ברכבת. CCTV, צילום מסך
זוג מקיים יחסי מין ברכבת - וזה דווקא מדליף הסרטון שייענש/צילום מסך, CCTV

נוסעת קבועה ברכבת סיפרה: "כחברה בציבור הנוסעים שמשתמשת תמיד ברכבות - ולעתים קרובות גם בליווי ילדים - אני חוששת שתמונות וסרטונים שצולמו בתחנות וברכבות עשויות בסוף למצוא את עצמם ברשת בידי אנשים שחושבים שאין עם זה כל בעיה".

גורמים רשמיים במשטרת התחבורה הבריטית אישרו כי משרד נציבות המידע (ICO) פתח בחקירה אודות להפרת הגישה לנתונים וההדלפה. הדובר אישר גם שבני הזוג שבסרטון לא ימצאו עצמם בתא הנאשמים. הוא אמר: "לאחר בדיקה, הוחלט שלא יוגשו נגדם אישומים פליליים".

  • עוד באותו נושא:
  • רכבת
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully