וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד אחרי זוג שתועד עושה סקס בתחנת רכבת - פעמיים באותו יום

15.12.2019 / 10:24

תושבי ניו יורק שעשו את דרכם לעבודה ברכבת התחתית הופתעו למצוא שם זוג מקיים יחסי מין בפומבי. כשחזרו מהעבודה נתקלו בהם שוב מקיימים יחסי מין בתחנה. המשטרה מחפשת אחר החשודים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

זוג נצפה מקיים יחסי מין בתחנת רכבת תחתית בניו יורק - פעמיים באותו היום. המשטרה מחפשת אחר הצמד שנצפה בידי מאות אנשים בשעות הבוקר העמוסות בתחנה - ושוב בשעות הערב העמוסות לא פחות.

בתקשורת המקומית דווח שהשניים, שביצעו יחסי מין בלי שום התחשבות בסובבים אותם, נצפו ב-22 בנובמבר בתחנת הרכבת באולינג גרין בשעה 9:30 בבוקר ואז שוב בסביבות 18:40 בערב. מצלמות האבטחה קלטו את פרצופו של הגבר, אך לא הצליחו לתעד בבירור גם את זה של האישה. המשטרה מחפשת כעת אחר הזוג המעורער שהחליט לקיים יחסי מין על רציף קודר בתחנת הרכבת הסואנת של הגרנד סנטרל.

זוג נתפס מקיים יחסי מין ברכבת תחתית. צילום מסך
זוג נתפס מקיים יחסי מין ברכבת תחתית/צילום מסך

בתיעוד שפורסם ברשת נראית האישה שוכבת על בגדיה המקומטים כשמזוודה מאחוריה וגבר בחולצה צהובה גוהר מעליה. המשטרה פרסמה תמונה של הגבר החשוד וביקשה את עזרת הציבור במציאתו. ברשת נרשמו הרבה תגובות שליליות. "הם צריכים לקחת חדר. לא לעשות את זה ברכבת התחתית. זה מגעיל ומשפיל", כתב אחד ואחר הוסיף: "אנשים היו צריכים לעצור אותם. בטח הסתובבו שם גם ילדים. פשוט מזעזע". אחד הציע פרשנות אלטרנטיבית למראות הביזארים: "אני מניח שלניו יורקים פשוט אין מספיק מקום בימינו אז הם מוצאים מקום פנוי והולכים על זה. או זה או שאהבתם פשוט חזקה מדי בכדי לעצור אותה".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • רכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully