וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הקמפיין נגמר: הסנאטור קורי בוקר פורש מהמרוץ הדמוקרטי לנשיאות

13.1.2020 / 19:00

נציג מדינת ניו ג'רזי, שנחשב למתמודד פוטנציאלי לבית הלבן במשך יותר משני עשורים, הודיע לתומכיו כי הוא מסיים את הקמפיין. בוקר היה השחור היחיד במרוץ, שהצטמצם כעת למועמדים לבנים בלבד. הנשיא התבדח: "עכשיו אני יכול לישון בשקט"

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

(בווידאו: עימות בין המתמודדים לפריימריז הדמוקרטיים, דצמבר 2019)

הסנאטור האמריקני השחור קורי בוקר, שמחה לאחרונה על היעדר המגוון האתני בקרב המועמדים לפריימריז הדמוקרטיים, הודיע היום (שני) כי הוא פורש מהמרוץ לנשיאות. בוקר, דמוקרט מניו ג'רזי, נחשב למתמודד פוטנציאלי לבית הלבן במשך יותר משני עשורים - מאז שקמפיין האנדרדוג שלו למשרת ראש עיריית ניוארק תועד בסרט דוקומנטרי שהיה מועמד לפרס האוסקר. הודעת הפרישה של בוקר הגיעה יום לפני עימות הדמוקרטי שייערך מחר באייווה, במהלכו יטענו שישה מועמדים בלבד, כולם לבנים.

בוקר בן ה-50, התמקד בקמפיין שלו בקריאה לאהבה ואחדות במטרה משותפת להילחם ברטוריקה המפלגת של הנשיא דונלד טראמפ. מסריו לעיתים עמדו במחלוקת עם הבייס הדמוקרטי הזועם על התנהגותו של הנשיא.

באימייל ששלח לתומכיו כתב הסנאטור כי לקמפיין שלו לא נותר תקציב, בייחוד בהתחשב בכך שיפסיד את העימות וככל הנראה ייקרא לשמש כמושבע בהליך ההדחה המתקרב של טראמפ בסנאט. "אני גאה ברעיונות שהבאנו לפריימריז הדמוקרטיים האלה, וחשוב מכך, בערכים עליהם הגנו - שהדרך היחידה בה נתקדם היא לקרב בין אנשים, גם כשאומרים לנו שהגישה שלנו איננה מנצחת", מסר.

הסנאטור הדמוקרטי קורי בוקר, 20 בנובמבר 2019. רויטרס
נחשב בעבר למועמד פוטנציאלי לנשיאות. בוקר/רויטרס

טראמפ מצדו התבדח על פרישתו של בוקר מהמרוץ לנשיאות. בחשבון הטוויטר שלו צייץ הנשיא: "חדשות גדולות באמת (בצחוק): בוקר, שהיה עם אפס סיכויים לפי הסקרים, פרש עכשיו מהפריימריז הדמוקרטיים. עכשיו אני יכול לישון בשקט הלילה. הייתי כל כך מודאג שיום אחד אצטרך להתמודד ראש בראש מולו!".

עוד בוואלה!

וויליאם והארי מכחישים שיש ביניהם קרע: "סיפור שקרי ותוקפני"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully