וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה אליזבת העניקה את ברכתה לפרישת הארי ומייגן: "מכבדים ומבינים"

13.1.2020 / 19:23

בתום כינוס החירום בארמון המלוכה שנועד לקבוע את עתיד תפקידם של הנסיך ואשתו האמריקנית, המלכה אמרה כי היא תומכת ברצונו של הזוג הצעיר. "מבינים את בקשתם לחיות חיים עצמאיים יותר כמשפחה, בעת שיישארו חלק מוערך במשפחתנו", מסרה

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

המלכה אליזבת העניקה היום (שני) את ברכתה לרצונם של נכדה הנסיך הארי ואשתו האמריקנית מייגן מרקל לנהל חיים עצמאיים יותר. זאת, לאחר כינוס החירום בו השתתפו בכירי משפחת המלוכה, הנועד לקבוע את עתיד תפקידם של בני הזוג.

בהצהרה מסרה המלכה בת ה-93 כי "משפחתי ואני תומכים לחלוטין ברצון של הארי ומייגן ליצור חיים חדשים כמשפחה צעירה. למרות שהיינו מעדיפים שיישארו חברים במשפחת המלוכה במשרה מלאה, אנחנו מכבדים ומבינים את בקשם לחיות חיים עצמאיים יותר כמשפחה, בעת שיישארו חלק מוערך במשפחתנו".

לדברי המלכה, בהמשך תהיה תקופת מעבר במהלכה בני הזוג יחלקו את זמנם בין בריטניה וקנדה. עוד הוסיפה כי נדרשת עבודה נוספת כדי לסיים את הסידורים האחרונים עבור הזוג.

מייגן מרקל לובשת חליפת חצאית בעיצוב אישי של פראדה. GettyImages
"תומכים לחלוטין ברצון של הזוג". המלכה אליזבת, הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

ההכרזה הדרמטית של הארי ומייגן משבוע שעבר, על כך שהם מבקשים "תפקיד פרוגרסיבי" יותר בארמון תוך חלוקת זמנם בין בריטניה לצפון אמריקה, מעסיקה מאז את הממלכה ואת העולם כולו. השניים, שהתחתנו בטקס מפואר במאי 2018 לעיני מאות מיליוני צופים מרחבי העולם, לא התייעצו עם המלכה אליזבת או עם בכירים אחרים במשפחה כשהטילו את הפצצה. מאז, מייגן נסעה לקנדה, שם שוהה בנם, הנסיך ארצ'י.

הפרשה האפילה על סיקור הברקזיט בממלכה, כשבועיים לפני מועד הפרישה מהאיחוד האירופי. ראש הממשלה בוריס ג'ונסון אמר היום כי הוא מסרב להתייחס לנושא. "אני לא מגיב על נושאים הקשורים למשפחת המלוכה", אמר.

עוד בוואלה!

מייגן מרקל בשיחת וידאו: המלכה תכנס מפגש חירום מלכותי

לכתבה המלאה

וויליאם והארי מכחישים קרע: "סיפור שקרי ותוקפני"

בטרם כינוס החירום, הנסיך הבריטי וויליאם ואחיו הצעיר הארי הכחישו היום את הפרסום בתקשורת על יחסיהם העכורים. לפי דיווח שפרוסם אתמול בעיתון טיימס, שהתבסס על מקור אנונימי, הארי ומייגן נדחקו הצדה בשל "גישה בריונית" של וויליאם כלפי מייגן, שאותה לא קיבל למשפחה.

"למרות ההכחשות הברורות, פורסם היום סיפור שקרי בעיתון בריטי על היחסים בין הדוכס מסאסקס לבין הדוכס מקיימברידג'", נמסר בהצהרה שפורסמה על ידי לשכותיהם של וויליאם, השלישי בתור לכתר הבריטי, והארי, השישי בתור. "השימוש בשפה פוגענית בדרך הזו הוא תוקפני ועלול לפגוע, עבור שני אחים שדואגים כל כך לסוגיות הקשורות לבעיות נפשיות".

(עדכון ראשון: 17:57)

הנסיך הארי הארי מגיע לחתונתו יחד עם אחיו, הנסיך וויליאם, 19 במאי 2018. AP
לא קיבל את מייגן למשפחה? וויליאם לצד הארי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully