וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתנן לממלכה עם סמים: מאסר וקנס כספי לישראלי שחצה לירדן

יפעת רוזנברג

13.1.2020 / 11:14

קונסטנטין קוטוב הורשע בהסתננות ובאחזקת סמים, ונגזרו עליו 4 חודשי מאסר וקנס כספי. במהלך משפטו, הכחיש קוטוב כי החזיק סמים אך הודה בהסתננות לירדן. הישראלי נתפס בממלכה לפני 3 חודשים, בעיצומו של משבר עם עמאן על רקע מעצר בישראל של שני הירדנים, ששוחררו מאז

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

בית המשפט לביטחון המדינה בירדן גזר היום (שני) ארבעה חודשי מאסר וקנס כספי על האזרח הישראלי, קונסטנטין קוטוב בן ה-35, שהורשע בהסתננות לירדן לפני כשלושה חודשים, כשעליו חשיש.

משפטו נפתח בדצמבר האחרון, אז הכחיש את ההאשמה נגדו על אחזקת סמים, אך הודה בניסיון הסתננות לממלכה. קוטוב נתפס בירדן לפני שלושה חודשים, לאחר שהסתנן בדרך לא חוקית לשטחי הממלכה דרך הגבול באזור הצפוני. הוא נתפס בעיצומו של המשבר בין ישראל לירדן, ברקע מעצרם והחזקתם של שני האזרחים הירדנים היבא א-לבדי ועבד א-רחמן מרעי - ששוחררו מאז.

האזרח ההישראלי, קונסטנטין קוטב במהלך משפטו בירדן 2 בדצמבר 2019. אתר רשמי
האזרח ההישראלי, קונסטנטין קוטב במהלך משפטו בירדן, דצמבר/אתר רשמי

קוטוב הצליח לדבריו לחצות את הגבול ברגל לפני שנתפס על ידי כוח ירדני חמוש. ברשותו נתפס קנאביס, מסמכים אישיים, טלפון סלולרי, 421 דולר ו-160 שקלים. כשנשאל לגבי אחזקת הסם, אמר שלא ידע שהדבר אסור בירדן ולו היה יודע לא היה מביא אותו עמו. הוא הוסיף כי בארצו הדבר מותר. .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully