וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן נוסף לשפעת: תושבת הצפון בת 54 מתה לאחר שחלתה

האישה אושפזה בבית החולים כרמל בחיפה במצב קשה ועברה צנתור, אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותה. בכך, מניין קורבנות השפעת בגל הנוכחי עולה ל-17 בני אדם

צילום: יותם רונן, עריכה: עמית שמחה

חולת שפעת בת 54 מתה היום (שני) במרכז הרפואי כרמל בחיפה. החולה, תושבת הצפון, הגיעה אתמול לבית החולים במצב קשה, אובחנה בדלקת לבבית וצונתרה בדחיפות. למרות מאמצי ההחייאה, הצוות הרפואי קבע את מותה.

עם מותה של תושבת הצפון עלה מספר קורבנות המחלה מתחילת העונה ל-17. ביום שישי האחרון נקבע מותו של תינוק כבן שנה בעקבות סיבוך במחלת השפעת. התינוק פונה ללא רוח חיים אל בית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, שם מסרו כי הוא ומשפחתו לא חוסנו והמידע נמסר להורים ולמשרד הבריאות.

במקביל, אל בית החולים כרמל הגיעה יולדת בת 38 שאובחנה בשפעת. מהמרכז הרפואי נמסר כי הלידה עברה בהצלחה, והאם ותינוקה הועברה יחד לבידוד ומצבם טוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מטופלי מכבי מתחסנים נגד שפעת/מערכת וואלה, צילום מסך

על פי נתוני משרד הבריאות, שפורסמו בשבוע שעבר, 22% מאזרחי ישראל התחסנו מפני שפעת. בקרב על קבוצות הגיל חלה עלייה בשיעור ההתחסנות לעומת שנים קודמות. מדובר בעלייה של 6% בתוך כעשרה ימים בלבד - וזאת ככל הנראה לאור פרסום מקרי התמותה בעקבות המחלה. עוד עולה מהנתונים כי 133 בני אדם אושפזו באורח קשה מתחילת העונה, 39 מתוכם מתחת לגיל 18.

עוד בוואלה

שלושה חיילים באשפוז וטענות למחסור בחיסונים: מכת השפעת הגיעה גם לצה"ל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully