וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידם אינטרסים בתמורה לכסף: קצין בכיר בשב"ס נחקר בחשד לשוחד

6.1.2020 / 14:44

אנשי היחידה הארצית לחקירת סוהרים בלהב 433 פשטו על לשכת קצין בשירות בתי הסוהר ועיכבו אותו לחקירה. על פי החשד, הוא קידם תועלתם של אחרים בניגוד לחוק בתמורה לטובות הנאה. בין היתר, הוא חשוד בשוחד, קבלת דבר ומרמה, הפרת אמונים. מסמכים הוחרמו מלשכתו

עריכה: טל רזניק

קצין בכיר בשירות בתי הסוהר (שב"ס), עוכב לחקירה היום (שני) במשרדי יחידת להב 433 במשטרה בחשד לעבירות טוהר המידות - כך נודע לוואלה! NEWS. העבירות כוללות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים וכן עבירות נוספות. על פי החשד, הקצין הבכיר פעל במסגרת תפקידו וקיבל טובות הנאה שוות כסף, על מנת לקדם תועלתם של אחרים, וזאת בניגוד לחוק. היום, חוקרי היחידה הארצית לחקירת סוהרים (יאח"ס) בלהב 433 פשטו על משרדו והחרימו מסמכים.

החקירה, המנוהלת על ידי משטרת ישראל ובליווי פרקליטות מחוז מרכז, נפתחה בעקבות מידע שהגיע משירות בתי הסוהר והצביע על חשד לכאורה לביצוע העבירות האמורות. מהמשטרה נמסר כי היא "תמשיך לחשוף עבירות ולחקור תהליכים פסולים תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובמנהל התקין".

להב 433 היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן, דצמבר 2014. יותם רונן
החקירה נפתחה בעקבות מידע שהגיע משירות בתי הסוהר. להב 433/יותם רונן

בתוך כך, לפני כשבועיים, נודע לוואלה! NEWS כי המחלקה לחקירת סוהרים בלהב 433 חוקרת חשדות לעבירות בתחום טוהר המידות בלשכתו של הרב הראשי עופר אלמליח. במסגרת החקירה, החוקרים החרימו מסמכים ומחשבים מלשכתו. החקירה מתנהלת על רקע ההליך למינוי מפכ"ל משטרה ונציב שב"ס, בתקופת ממשלת המעבר. בשבוע שעבר, הוועדה המייעצת על מינויים לתפקידים בכירים דחתה את בקשתו של ארדן להביא לבדיקתה כמה שמותיהם של כמה מועמדים, למרות בקשתו של השר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully