וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 חודשים אחרי שחרורם: שני תושבי מזרח י-ם נעצרו בחשד לפיגוע דריסה

בחודש מרץ האחרון רכב פגע בשני בני אדם בבירה, ובעקבות זאת שני צעירים נעצרו. תחילה נחקרה התקרית יחד עם שב"כ בחשד לאירוע לאומני, אך החשודים שוחררו. בעקבות מידע שהתקבל, לפיו אירוע הדריסה "בוצע במתווה משולב עם דקירה", השניים שוב נעצרו והוגשה נגדם הצהרת תובע

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
הפרקליטות תגיש נגד השניים כתב אישום/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

הצהרת תובע הוגשה נגד שני תושבי מזרח ירושלים החשודים בפיגוע דריסה בחודש מרץ בעיר - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. כתשעה חודשים לאחר שהחשודים שוחררו, המשטרה ושב"כ קבעו כי מדובר בפיגוע דריסה ולא בתאונה. בהמשך השבוע צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד השניים.

לפי המשטרה, ב-27 במרץ דווח על רכב שפגע בשני בני אדם בצומת חטיבת ירושלים-יצחק קריב. שני צעירים בני 19 ו-26 נעצרו בחשד למעורבות בתאונה. תחילה נחקר יחד עם שב"כ חשד לאירוע לאומני, אך אז הועברה החקירה לאגף התנועה והחשודים שוחררו בתנאים.

מהודעת המשטרה עולה כי בעקבות מידע שהתקבל בשב"כ החלה חקירה משותפת והחשודים נעצרו בחודש שעבר שוב בחשד כי אירוע הדריסה "בוצע במתווה משולב של דריסה ודקירה". מעצרם הוארך שוב ושוב, והפרקליטות צפויה להגיש נגדם כתב אישום.

מטה מחוז ירושלים במשטרה. דניאל אליסטר, דניאל אליסטר
בעקבות מידע שהתקבל בשב"כ החלה חקירה משותפת. מחוז ירושלים/דניאל אליסטר, דניאל אליסטר

מארגון "חוננו" נמסר בתגובה כי "בארגון, אשר ייצג את הפצועים מפיגוע הדריסה בירושלים בחודש מרץ האחרון, התריעו מהרגע הראשון כי מדובר בפיגוע דריסה. היום, כעשרה חודשים לאחר המקרה מפרסם השב"כ כי פענח את הפיגוע וכי המחבלים החשודים נעצרו בשנית. עו"ד חיים בלייכר ממחלקת נפגעי עבירה בארגון חוננו אשר ייצג את הנפגעים מסר "אנו שמחים ומברכים שבסופו של דבר נתפסו המחבלים. עם זאת, צריך לזכור כי מדובר במחדל ענק, כאשר שני מחבלים, שוחררו לחופשי מיד לאחר הפיגוע, וזאת למרות הפצרות חוזרות ונשות שלנו לרבות הצגת עדים וראיות שלא משתמעים לשני פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully