וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לאחר הבקשה: סקרים מראים כי רוב הציבור מתנגד לחסינות לנתניהו

חודשיים לבחירות, מהסקרים שפורסמו בערוצי הטלוויזיה עולה כי יותר ממחצית מהבוחרים לא תומכים בבקשת רה"מ לקבל חסינות מפני העמדתו לדין. לפי נתוני המנדטים, כחול לבן היא המפלגה הגדולה ביותר ואחריה הליכוד. עם זאת, אין שינוי משמעותי במפת הגושים

צילום: יקי אדמקר

יום לאחר הודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו על בקשת חסינות מפני העמדה לדין, מסקרי הטלוויזיה עולה הערב (חמישי) כי מרבית הציבור מתנגד למתן חסינות לראש הממשלה. עוד עולה במרבית הסקרים כי אין שינוי משמעותי במפת גושים ובחלוקת המנדטים.

לפי סקר חדשות 13, מחצית מהנשאלים מתנגדים להענקת חסינות מפני העמדה לדין לנתניהו. כחול לבן נותרת המפלגה הגדולה ביותר, עם 36 מנדטים והליכוד אחריה עם 34 מנדטים. הרשימה המשותפת שומרת על מקומה כשלישית הכי גדולה בכנסת עם 13 מנדטים, הימין החדש בראשות בנט ושקד - 8, ש"ס - 7, יהדות התורה - 7, העבודה-גשר - 5 ומרצ עם 4 מנדטים. איחוד מפלגות הימין לא עוברת את אחוז החסימה עם 2.9% מהקולות. נתניהו עדיין מוביל בשאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה עם 41%, לעומת גנץ הזוכה ל-33% בלבד. 13% אמרו כי אף אחד מהם לא מתאים לתפקיד, ו-12% לא יודעים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מודיע על כוונתו לבקש חסינות, 1 בינואר 2020. רויטרס
רוב הציבור מתנגד לבקשת החסינות. נתניהו, אמש/רויטרס

גם בסקר כאן חדשות עולה כי 52% מהנשאלים מתנגדים למתן חסינות. כחול לבן זוכה ב-35 מנדטים, ואחריה הליכוד עם 33 מצמצמת את הפער מהסקר הקודם. הרשימה המשותפת עם 13 מנדטים, אחריה יהדות התורה עם 8 מנדטים, ש"ס וישראל ביתנו - 7, הימין החדש - 6, העבודה-גשר - 6 והמחנה הדמוקרטי עם 5 מנדטים.

מסקר חדשות 12 עולה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום, כחול לבן היא המפלגה הגדולה ביותר עם 35 מנדטים. המפלגה השנייה היא הליכוד עם 33 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 13, ישראל ביתנו, ש"ס ויהדות התורה עם 8 מנדטים, הימין החדש - 6, העבודה-גשר - 5 ומרצ -4.

עוד בוואלה!

נתניהו על החלטת בג"ץ: ביהמ"ש נהג נכון, לא צריך לדון בכך בעתיד

לכתבה המלאה
אינפו לו"ז בחירות לכנסת ה-23. אתר רשמי
אינפו לו"ז בחירות לכנסת ה-23/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully