וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפש ברשת "איך להרוג אח" ודקר למוות: תושב בת ים נאשם ברצח אחיו

2.1.2020 / 11:25

מיכאל ניקולקין בן ה-24 גר בדירה בבת ים יחד עם אחיו למחצה יבגני, אך הסתכסך עמו. על פי כתב האישום, לפני כשבועיים, בעת שאחיו ישן, הוא נטל סכין מטבח באורך של 30 ס"מ ודקר אותו למוות. כעבור שעות הסגיר את עצמו למשטרה

עריכה: שאול אדם

(בוידאו: הוארך ב-11 ימים את מעצרו של החשוד ברצח עמוס סער בירושלים)

מיכאל ניקולקין, בן 24, נאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אחיו למחצה יבגני קליינמן בבת ים. כתב אישום נגדו הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב. על פי כתב האישום, השניים התגוררו יחד בדירה בבת ים, אך היו מסוכסכים. לפני כשבועיים, נטען, דקר אותו למוות.

על פי כתב האישום, השניים אירחו בביתם שתי תיירות מבלארוס. במסגרת הסידור, נטען בכתב האישום, שני האחים אמורים היו לישון יחד על מיטה בסלון, בעוד חדר השינה יועמד לרשות התיירות. במקביל, האחים רבו שוב ושוב. יום לפני הרצח, בשעת לילה, השניים רבו על עניין משפחתי, ועל רקע זה אמר קליינמן לאחיו כי מאס בו והורה לו לעזוב את הדירה המשותפת. אולם, הנאשם ביקש לשוב לדירה ואכן חזר אליה.

עם שובו, נטען, נכנס לחדר השינה שבו שהו התיירות, נכנס למיטתה של אחת מהן ואמר לה כי יישן איתה הלילה. אולם, היא החלה לבכות ודרשה ממנו שיעזוב את המיטה. לאחר שיצא מהחדר, שוב רב הנאשם עם אחיו - וזה דרש ממנו פעם נוספת לעזוב את הדירה. זה הגיע למלונית בבת ים ושכר בה חדר עד למחרת בצהריים, אז התקשר אליו אחיו וביקש ממנו לחזור אל הבית. שני האחים והתיירות אכלו יחד, ולאר ששתיהן הלכו לישון, האחים עוד נותרו ערים, עד שלבסוף קליינמן פרש אף הוא לישון.

יבגני קליינמן שנרצח בנסיבות מחמירות ע"י אחיו למחצה מיכאל ניקולקין. אתר רשמי
הוא ואחיו היו מסוכסכים. הנרצח יבגני קליינמן/אתר רשמי

לפנות בוקר חיפש ניקולקין במכשיר הטלפון שלו את המילים "איך להרוג אח (לא בהומור)", נכנס לפורומים המדריכים את המשתמשים כיצד לבצע רצח, לרבות באמצעות "עריפת ראש בעת שנתו של הנרצח", כך על פי כתב האישום שהוגש נגדו.

לאחר מכן, לכאורה, לקח ניקולקין סכין מטבח באורך 30 ס"מ וניגש למיטה בה ישן אחיו, ונעץ אותה פעם אחת בחוזקה בחזהו. קליינמן נשנק מכאב, התרומם בבהלה, זעק "אמבולנס" - והתמוטט כשהסכין עדיין נעוצה בחזהו.

ניקולקין נכנס לחדר שבו ישנו שתי תיירות מבלארוס שהתארחו בדירה, ואמר להן שפגע באחיו. "זהו הרגתי את אחי. אבל תכננתי הכל". אלו נבהלו ונמלטו מהדירה, וכמה דקות לאחר מכן עזב את הדירה גם הוא לחדר במלונית בעיר ששכר מראש, כאשר קליינמן עדיין מתבוסס בדמו על רצפת הסלון. הוא לא הודיע על המשעה לכוחות ההצלה או למשטרה. רק כעבור כשש שעות ביקש להסגיר את עצמו למשטרה. כך, על פי כתב האישום.

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully