וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הפירות והירקות: מהגרים ניסו להבריח ילד בעגלה

הרשויות הספרדיות עצרו במובלעת במרוקו זוג שבעגלתו היה ילד פלסטיני בן עשר. אמו ככל הנראה שילמה להם כדי שיעבירו אותו מהמחנה שבו שהו. הוא הוחזר אליה לאחר שהתגלה בעגלה

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

ילד פלסטיני בן עשר אותר על ידי משטרת ספרד בתוך עגלת ירקות, שאותה הובילו שני אנשים שניסו להגיע למדינה ממרוקו. הזוג המרוקאי נעצר במעבר הגבול בין המובלעת הספרדית מליילה במרוקו לבין שטחה האירופי של ספרד, ובין הירקות והפירות הוחבא הילד.

ככל הנראה, אמו של הילד, שחיה במקלט זמני למהגרים במובלעת הספרדית, שילמה על העברת הילד לאירופה. לא ידוע אם היו לו בני משפחה שאמורים לאסוף אותו מעבר לגבול. לפי מפקד המשטרה המקומית, הרשויות החליטו לערוך חיפושים בעגלה בשל הכובד החריג שלה. הזוג נעצר, והילד נשלח בחזרה לאמו. השניים - אישה בת 38 וגבר בן 34 - נעצרו בחשד לעבירות סחר בבני אדם.

מליילה היא אחד המוקדים המרכזיים למהגרים המנסים להגיע לאירופה, משום שהיא אחת מנקודות המעבר היחידות שחולק הגוש האירופי עם יבשת אפריקה. השנייה היא סייטה, מובלעת ספרדית נוספת הגובלת במרוקו.

ספרד אוסרת על מהגרים לשוט במעבורות מהמובלעות שלה במרוקו לאירופה. מדיניות זו גונתה על ידי הנציבות האירופית האחראית לענייני הגירה.

ילד פלסטיני שהוחבא בעגלת ירקות שאותר על ידי רשויות ההגירה של ספרד בגבול עם מרוקו, 30 בדצמבר 2019. משטרת ספרד, אתר רשמי
לא ידוע אם בן משפחה המתין לו בצד השני. הילד בעגלה/אתר רשמי, משטרת ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully