וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של הבריטית העצורה בקפריסין: "להחרים את האי"

1.1.2020 / 13:22

האם של הצעירה, שהורשעה בתלונת שווא על אונס שביצעו בה קבוצת נערים ישראלים, הביעה תמיכה בקריאות ברשתות החברתיות לחרם תיירים בריטים. "המקום הזה לא בטוח", אמרה. כשליש מ-3.9 מיליון התיירים בקפריסין הם בריטים

צילום: יואב איתיאל, עריכה: עמית שמחה

אמה של הצעירה הבריטית, שהורשעה בקפריסין בתלונת שווא על אונס שביצעו בה לכאורה נערים ישראלים, קוראת לחרם על האי. אמה אמרה הלילה (רביעי) בריאיון לרשת BBC כי היא תומכת בקריאות ברשת החברתית לחרם בריטי על האי. "בעיני זה דבר נכון לעשות", אמרה". המקום הזה לא בטוח - הוא לחלוטין לא בטוח. אם אתה הולך לדווח על משהו שקרה לך, אז צוחקים עליך או, במקרה הגרוע יותר, יקרה משהו כמו מה שקרה לבת שלי".

משרד החוץ של בריטניה אמר כי הפרשה מעוררת חששות רבים, אחרי שבית משפט מחוזי קבע ביום שני כי הצעירה בת ה-19 שיקרה כשאמרה שהיא נאנסה על ידי 12 ישראלים. עונשה ייגזר בשבוע הבא. הצעירה, ששמה לא פורסם על ידי כלי התקשורת, נעצרה לאחר שהמשטרה אמרה כי היא חזרה בה מהטענות נגד הנערים הישראלים, שאותם האשימה באונס בחדר מלון באיה נאפה ביולי האחרון. היא טוענת שהיא חזרה בה מהאשמתה רק בלחץ המשטרה, שחקרה אותה ממושכת ללא נוכחות עורך דין. התביעה ובית המשפט דחו את הגרסה הזו.

הפרשה זכתה לסיקור רב בבריטניה, שממנה הגיעו כשליש מכלל 3.9 מיליון התיירים שביקרו בקפריסין ב-2018. הצעירה עומדת בפני עונש מאסר של עד שנה, ועורכי דינה אמרו כי בכוונתה לערער.

גזר הדין לבריטית בפרשת האונס בקפריסין, 30 בדצמבר 2019. רויטרס
הצעירה הבריטית מובלת לבית המשפט, שני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully