וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבו אותר במזבלה: נהג פגע ברוכבת קורקינט - ונמלט מהזירה

31.12.2019 / 18:38

נהג פגע בצעירה שרכבה על קורקינט חשמלי בבאר שבע, נמלט מהזירה והסתיר את רכבו באתר פסולת בתל שבע. שעות לאחר מכן הוא התלונן כי רכבו נגנב - ונעצר. בדיון בביהמ"ש הוחלט לשחרר אותו למעצר בית בתנאים מגבילים. צפו בתיעוד מהמזבלה שבה נמצא הרכב

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: שאול אדם

נהג מהדרום פגע בצעירה שרכבה על קורקינט בבאר שבע במוצאי שבת האחרונה, ונמלט מהמקום בלי להגיש או להזעיק עבורה סיוע רפואי. כעבור כמה שעות המשטרה איתרה את הרכב החשוד, כשהוא מוסתר באתר פסולת. למרות זאת, בדיון שהתקיים אתמול (שלישי) בבית המשפט, שוחרר בעל הרכב למעצר בית בתנאים מגבילים.

בתאונת הפגע וברח נפצעה באורח בינוני צעירה בת 26 מאשקלון, בעת שרכבה על קורקינט ברחוב הסנהדרין בבאר שבע. מחקירת המקרה על ידי בוחני תאונות עולה כי הצעירה חצתה את הכביש תוך כדי רכיבה על הכלי, ואז נפגעה מהרכב.

לאחר התאונה המשיך הנהג בנסיעה, על אף שבתחילה עצר את רכבו, ועזב את הזירה מבלי להזעיק עזרה או לבדוק את מצבה של הרוכבת. מיד לאחר המקרה הוזעקו כוחות משטרה למקום, שהחלו באיסוף עדויות וממצאים בזירת התאונה. במקביל, הקימה המשטרה מחסומים בסמוך לעיר, במטרה לאתר את הרכב הפוגע שנמלט. כמו כן, שוטרים הגיעו אל ביתו של בעל הרכב, שעל פי החשד מעורב בתאונה אך הוא לא אותר שם.

הרכב העונה לתיאורו של הרכב המעורב בתאונת ה"פגע וברח" בבאר שבע. דוברות המשטרה, אתר רשמי
אותר באתר פסולת. הרכב החשוד כמעורב בתאונת הפגע וברח בבאר שבע/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בפעילות שנערכה למחרת במשטרה, כחלק ממבצע אכיפת תנועה ביישוב תל שבע, הבחינו הלוחמים של יחידת האופנועים "יואב" של המחוז הדרומי במשטרה, ברכב העונה לתיאורו של הרכב המעורב בתאונת הפגע וברח, כשהוא מוסתר בתוך אתר פסולת, ללא לוחיות הרישוי, שהוסרו לאחר התאונה.

שעות ספורות לאחר מכן, ולאחר כמה ניסיונות לאתר את בעל הרכב במקום מגוריו, הוא התייצב בתחנת המשטרה ודיווח כי רכבו נגנב. הוא נעצר והועבר לחקירת בוחני התאונות, בחשד שנהג ברכב בעת התאונה ובסיום חקירתו הראשונית, הודה בחשדות המיוחסים לו. אתמול התקיים דיון בבית המשפט בבאר שבע בעניינו, ובסיומו הורה השופט על שחרורו של הנהג החשוד בתנאים מגבילים למעצר בית מלא למשך חמישה ימים בפיקוח אחיו, הפקדת ערבות כספית על סך 5,000 שקלים והתחייבות לערבות הן של החשוד והן של הערב לו על סך 10,000 שקלים כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully