וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קשה בגולן: אישה בת 40 נהרגה, פעולות החייאה בנערה בת 14

31.12.2019 / 13:51

בתאונה שבה התנגש כלי רכב במוביל ציוד הנדסי בכביש 98, נפצעה נערה נוספת בת 14 באורח קשה וכן שניים באורח קל. כביש 98 בצומת בראון נחסם לתנועה לכל הכיוונים בעקבות התאונה

עריכה: עמית שמחה

אישה כבת 40 נהרגה היום (שלישי) בתאונת דרכים בכביש 98 סמוך לצומת בראון שברמת הגולן. בתאונה נפצעה באורח אנוש בתה בת ה-14, ובת נוספת, גם היא בת 14 באורח קשה. מהרכב בו נסעה המשפחה חולצו גם בעלה של ההרוגה, גבר בן 40 ובנם בן העשר במצב קל. כביש 98 צומת בראון נחסם לתנועה לכל הכיוונים בעקבות תאונה מטופלת.

מבדיקה ראשונית עולה כי סיבת התאונה היא ככל הנראה אי ציות לתמרור מצד אחד הרכבים המעורבים. צוות כיבוי והצלה פעלו לחילוץ הלכודות מהרכב באמצעות כלי חילוץ וכלי צמ"ה שנמצא במקום ומסייע. בוחני תאונות דרכים נמצאים במקום וחוקרים את נסיבות התאונה.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי ובין משאית שהובילה ציוד הנדסי כבד", סיפרה חובשת בכירה במד"א איבון פריימן לוין. "כשהגענו למקום התאונה, ארבעה מנוסעי הרכב היו מחוץ לרכב ושתי פצועות היו לכודות בתוכו. בסיוע כוחות הכיבוי שגררו את המשאית אחורה התאפשרה לנו גישה לשתי הלכודות. אישה כבת 40 שישבה לצידו של הנהג הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

הרוגה בתאונת דרכים בצומת בראון ברמת הגולן, 31 בדצמבר 2019. תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל, אתר רשמי
התאונה בגולן/אתר רשמי, תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל

החובשת הוסיפה כי "נערה שישבה מאחוריה, הייתה מחוסרת הכרה ותוך כדי פעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש הנשמנו אותה, לאחר החילוץ מצבה הדרדר ובוצעו בה פעולות החייאה מתקדמות שהצליחו לייצב את מצבה וכאשר ליבה שב לפעום היא הועברה למסוק צבאי שנחת בסמוך ופינה אותה לבית החולים במצב קריטי. ארבעת הפצועים הנוספים, גבר כבן 40, שתי נערות בגילאי 17 ו-15 וילד כבן עשר שנפצעו באורח בינוני וקל טופלו במקום ופונו לבתי החולים בניידות טיפול נמרץ של מד"א ובמסוק".
 
בשנת 2019 נהרגו 349 בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ, לעומת 316 בני אדם שנהרגו בשנת 2018. מדובר בעליה של 10% - כך עולה מסיכום השנה הרשמי של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, שהתפרסם הבוקר, וחושף את ממדי הכישלון בצמצום תאונות הדרכים. גם במספר תאונות הדרכים הקטלניות (שבהן נהרג לפחות אדם אחד) נרשמה עליה של 10% השנה לעומת שנה שעברה - 314 תאונות קטלניות לעומת 286.

(עדכון ראשון: 12:32)

עוד בוואלה!

349 הרוגים, הולך רגל נהרג בכל 4 ימים: סיכום שנה עגום בדרכים

לכתבה המלאה
הרוגה בתאונת דרכים בצומת בראון, 31 בדצמבר 2019. תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל, אתר רשמי
זירת התאונה ליד צומת בר-און, היום/אתר רשמי, תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל
הרוגה בתאונת דרכים בצומת בראון ברמת הגולן, 31 בדצמבר 2019. תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל, אתר רשמי
בת 40 נהרגה. זירת התאונה בגולן, היום/אתר רשמי, תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully