וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר אותר ללא רוח חיים בבור סמוך לרמת השרון

צוות מד"א הוזעק לאזור בית העלמין האזרחי במורשה, שם נמצא הצעיר מחוסר הכרה עם סימני אלימות וכעבור זמן קצר קבע את מותו. שוטרים סגרו את הזירה והחלו באיסוף ממצאים. הרקע ככל הנראה פלילי וצו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה

צילום: דוברות מד"א

צעיר כבן 20 אותר היום (שישי) ללא רוח חיים עם סימני אלימות על גופו בבור סמוך לבית העלמין בצומת מורשה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו כעבור זמן קצר. כוחות משטרה הגיעו לזירה וסגרו את המקום לטובת איסוף ממצאים. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה, שהועברה לימ"ר ת"א. הרקע ככל הנראה פלילי, אך כל כיווני החקירה נבדקים.

מפקד תחנת גלילות, סגן-ניצב יצחק מנשי, הגיע לזירה וסיפר כי "סמוך לשעה 15:00 התקבל אירוע על מציאת גופה בשטחים החקלאיים באזור רמת השרון. צוותי משטרה שהגיעו למקום אכן זיהו גופה בשטח עם סימני אלימות עליה".

לדבריו, התיק נמצאים בשלבי החקירה הראשוניים. עוד הוסיף כי "זהות הקורבן טרם ידועה, אנחנו נמצאים בהליכי בירור. הרקע כפי הנראה פלילי, אך כל כיווני החקירה נבדקים כרגע".

הזירה בה נמצאה גופת צעיר כבן 20 בתוך בור סמוך לבית העלמין החדש, צומת מורשה, רמת השרון. 27 בדצמבר 2019.. דוברות משטרת ישראל
הזירה בה אותרה הגופה, היום/דוברות משטרת ישראל

פרמדיק מד"א אייל דרורי וחובש בכיר במד"א סאמר מחמיד סיפרו כי "כשהגענו למקום, בשטח פתוח סמוך לפרדסים ראינו גבר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

עוד בוואלה!

הנהלת בתי המשפט: לא מתנגדים לחשיפת החומרים מהטלפון של אפי נוה

לכתבה המלאה
הזירה בה נמצאה גופת צעיר כבן 20 בתוך בור סמוך לבית העלמין החדש, צומת מורשה, רמת השרון. 27 בדצמבר 2019.. דוברות משטרת ישראל
צוותי משטרה בזירה, היום/דוברות משטרת ישראל

ביום רביעי האחרון, קצין הביטחון של מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, עמוס סער בן ה-50, נדקר למוות בבניין מגוריו בשכונת הר חומה בירושלים. סער, שנמצא מחוסר הכרה, פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק בעיר, כשהוא במצב אנוש. כעבור זמן קצר קבע הצוות הרפואי את מותו. המשטרה שפתחה בסריקות עצרה במהלכן תושב השכונה בשנות ה-30 לחייו בחשד למעורבות בתקרית. ביום חמישי מעצרו הוארך ב-11 ימים.

(עדכון ראשון: 15:51)

הזירה בה נמצאה גופת צעיר כבן 20 בתוך בור סמוך לבית העלמין החדש, צומת מורשה, רמת השרון. 27 בדצמבר 2019.. זק"א
הזירה בה נמצא צעיר בבור בבית העלמין, היום/זק"א
הזירה בה נמצאה גופת צעיר כבן 20 בתוך בור סמוך לבית העלמין החדש, צומת מורשה, רמת השרון. 27 בדצמבר 2019.. מד"א
הזירה בה נמצא הצעיר, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully