וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל בן 30 נמחץ למוות תחת מעלית שקרסה באתר בנייה באשדוד

24.12.2019 / 9:11

צוותי מד"א מצאו את הגבר ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. פרמדיק מד"א שהגיע לזירה סיפר: "הפועל היה לכוד בפנים וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה". המשטרה פתחה בחקירה

צילום: מד"א, עריכה: עמית שמחה

פועל כבן 30 נהרג הבוקר (שלישי) בעת שנלכד מתחת למעלית שקרסה באתר בנייה ברחוב אשכול באשדוד. צוותי מד"א שהגיעו לזירה מצאו אותו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות המקרה. דיווח יועבר בהתאם לגורמי משרד העבודה.

פרמדיק מד"א, ישראל לוגסי, סיפר כי "כשהגענו לאתר הבנייה הובילו אותנו לפיר המעלית, הפועל היה לכוד בפנים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. בסיוע כוחות הכיבוי שפעלו במקום חילצנו אותו ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מפקד משמרת כיבוי והצלה, רב-רשף גבי אזולאי, מסר כי כשהגיע למקום הבחין במעלית שקרסה על הפועל וגם בסט משקולות המעלית שמחץ את גופו. "בהגיעו למקום ראינו זירה קשה מאוד", תיאר. "הלוחמים פועלים באמצעות כלים הידראוליים על מנת לנתק את חלקה התחתון של המעלית".

אתר הבניה בה קרסה מעלית באשדוד 24 בדצמבר 2019. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה, הבוקר באתר הבנייה באשדוד/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

ביום חמישי שעבר נהרגו שני פועלים בשתי תאונות עבודה שונות, בבאר יעקב ובמועצה האזורית לכיש. בתקרית הראשונה, גבר כבן 30 נהרג ככל הנראה מפגיעת חפץ כבד בראשו, באתר בנייה ברחוב שבו בבאר יעקב. בתאונה השנייה, קיר בטון קרס על פועל, אף הוא כבן 30, באתר בנייה ביישוב בני דקלים.

(עדכון ראשון: 08:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully