וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על זוג שתועד מקיים יחסי מין בחלק האחורי של האוטובוס

9.1.2020 / 10:56

ג'ון דולאן ישב ברכב שלו ולפתע הבחין בתנועה חשודה באוטובוס הקומותיים שממולו. הוא שלף את הטלפון שלו ותיעד את הבלתי ייאמן. הקליפ עלה לרשתןת החברתיות והתגובות היו זועמות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

KENNDY NEWS

זוג מאוהב, כנראה יותר מידי, תועד בלי ידיעתו כשהוא מקיים יחסי מין בחלק האחורי של אוטובוס קומותיים במנצ'סטר שבאנגליה. המהנדס ג'ון דולאן חיכה ברכב שלו ממול כשלפתע הוא ראה את הבחורה רוכנת מעל הגבר בקומה העליונה של האוטובוס ומתיישבת עליו. אחרי שהבחין בתנועה החשודה הוא שלף את הטלפון שלו כדי לצלם ולהראות לאשתו, שכינתה את הזוג "דוחה".

דולאן סיפר שלא התכוון להעלות את הסרטון לשום רשת חברתית, עד שהבחין שהאוטובוס עובר ליד בית ספר, ולכן החליט לעשות שיימינג לזוג הזה ופרסם את הכל בפייסבוק. הווידאו בפוסט שלו צבר קרוב לחצי מיליון צפיות, כאשר הגולשים נסערים מהאקט הראוותני של הזוג.

זוג עושה סקס באוטובוס. צילום מסך
נתפסו על חם/צילום מסך

ב-nypost דווח שג'ון דולאן אמר על הסרטון שהוא צילם: "יש חנות של כריכים מעבר לפינה וחיכיתי ברכב שלי לחבר שיגיע. האוטובוס עצר בתחנה והסתכלתי לכיוון כי ראיתי תנועה וחשבתי לעצמי - מה הולך שם? היתה עוד בחורה שעברה ברחוב וצחקקה לעצמה. היא בטח גם ראתה את זה משום שהיא הביטה לכיוון במבוכה".

"יש ילדים קטנים בדרך, יש בית ספר בערך דקה משם והם נסעו לכיוון הזה. מבחינתי זה היה מצחיק, אבל זה לא תקין". בנוסף הוא אמר שהוא מקווה ש"הם בני זוג ולא עושים משהו חשאי, כי עכשיו הם הפכו ויראליים" המקרה משך גם את תשומת לבה של חברת האוטובוסים , Go North West, אשר "הודיעה על התקרית לרשויות הרלוונטיות", כך מסר דובר מטעמה ל- Mirror.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully