וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת הסיפון ורב החובל עשו סקס בזמן שהיאכטה היוקרתית התנגשה ביאכטה אחרת

28.12.2019 / 0:15

צ'ייה הנדלי (26) וקפטן ג'רמי פיגוט (46) הפעילו ניווט מרחוק על היאכטה כדי שהם יוכלו לקיים יחסי מין פרועים. זה נגמר ממש לא טוב ושניבם נענשו והנדלי אף הודתה שהיתה שיכורה: "פישלתי בגדול", אבל משום מה ברשת ניתן למצוא תמונות רק שלה ולא של רב החובל

7NEWS

עובדת הסיפון צ'ייה הנדלי בת ה-26 הודתה בשבוע שעבר בבית המשפט האוסטרלי שהיא היתה שיכורה מאלכוהול וקיימה יחסי מין עם רב החובל של היאכטה בה עבדה בזמן שזו התרסקה אחרי שהתנגשה ביאכטה אחרת. הנדלי חזרה יחד עם ג'רמי פיגוט בן ה-46 ביאכטה שלהם מבריסביין לחוף הזהב ב-3 במרץ כשלפתע זו התנגשה ביאכטה אחרת שעגנה במקום.

במשפטו טען פיגוט בבית המשפט שהוא ניסה לנווט את הספינה עם שליטה מרחוק בזמן שהם עשו סקס ובנוסף הם גם דאג להסתיר את מצלמת האבטחה שהותקנה על כלי השייט כדי שהמעשים שלהם לא יתועדו. בשימוע מוקלט שקיימה בבית המשפט, הנדלי הודתה: "כן, עשיתי משהו אסור, שתיתי בזמן העבודה שלי. הייתי צריכה לנהוג אחרת, פישלתי בגדול. אנחנו שוחחנו, שכבנו, הבטנו על הכוכבים ואז זה קרה".

בגלל העובדה שאף אחד לא שלט על היאכטה, היא התנגשה במגדלור ניווט לפני שפגעה גם ביאכטה אחרת וגרמה לנזק של 140,000 דולר. פיגט הודה באשמה בשני סעיפים של גרימת סיכון בעת עזיבת עמדתו והוא נקנס ב-4,000 דולר ונגזרו עליו שנתיים של מאסר על תנאי. הנדלי הודתה בבית המשפט בסעיף אחד של סיכון של בטיחות של אדם וכלי השייט וספגה קנס של 1,000 דולר ובנוסף מאסר על תנאי של חצי שנה.

דייויד פונץ', עורך הדין שלה, טען שהנזק לא התרחש ב-10 דקות שבהן הנדלי התרשלה בתפקידה. הוא הוסיף שלמרות שהנדלי פוטרה מיאכטת "קריסטל בלו" אחרי התקרית, היא חזרה לעבוד בה וגם קיבלה קידום. מאוחר יותר הנדלי גם פרסמה בפייסבוק תמונה שלה מה"קריסטל בלו" וכתבה: "עברנו כל כך הרבה ביחד מהתחלה. היאכטה הזו כל כך מיוחדת עבורי. אני לא יכולה לחכות למייקאובר שלה. תביאו את הקיץ ואנרגיות טובות".

עוד בוואלה!

הקרוז שהפך למסיבת סקס וסמים פרועה ומסוכנת: "אני מופתע שאף אחד לא מת"

לכתבה המלאה

הכתבה בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully