וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחם שנפגע קשה מברק במהלך אימון בצפון שוחרר לביתו

יעקב בלישה בן ה-19 שאושפז במצב קשה בבית החולים רמב"ם במחלקה לטיפול נמרץ לאחר שנפגע מברק במהלך אימון באזור עין השופט שוחרר לביתו

עריכה: אסף דרורי

יעקב (יהנו) בלישה, החייל בן ה-19 שנפגע באורח קשה מפגיעת ברק לפני כשבועיים ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם שוחרר לביתו. בלישה, לוחם בחטיבת גולני, נפגע במהלך אימון באזור עין השופט שבצפון הארץ ופונה לטיפול בבית החולים בחיפה.

בשמיני לדצמבר, בלישה נפגע באורח קשה מברק סמוך לרמת השופט. צה"ל התיר לפרסום לאחר מכן כי הוא חייל צה"ל ששהה במקום כחלק מאימון בשטח. בלישה, תושב בני עי"ש, שהה במקום כחלק מאימוני מסלול ההכשרה לא הרחק מבסיס האימונים של חטיבת גולני ברגבים.

יעקב בלישה החייל שנפצע ממכת ברק ליד עין השופט. באדיבות כפר הנוער הודיות, אתר רשמי
בלישה/אתר רשמי, באדיבות כפר הנוער הודיות

לפני כשבועיים, אביו של יעקב סיפר כי "הוא אהב להיות בצבא". האב תיאר כי המשפחה עלתה לישראל מאתיופיה בשנת 2007 וכי בנו רצה להתגייס לצה"ל, רצה להיות קרבי ולשרת בגולני. "ב-04:00 נתנו לי לראות אותו, כשהוא חבוש ביד ובחלקים אחרים של גופו", אמר. "הדוקטורים שם כמו אלוהים, התייחסו אליו כמו בן משפחה ואני מודה להם".

אלי בריגה, המורה שלו למתמטיקה במשך השנים שלמד בכפר הנוער הדתי "הודיות", ליד טבריה, הגיע מביתו בשכונת קריית שמואל כששמע על אשפוזו של התלמיד לשעבר ברמב"ם. הוא סיפר כי "מדובר בילד עדין, ילד מאוד מנומס, ילד שמאוד מתחשב ומאוד רגיש לסביבה שלו, ילד ממש נפלא. הייתי אצלם לביקור בית בבני עי"ש כשהוא למד אצלנו בבית הספר והם מאוד שמחו כאשר מחנכים ביקרו בבית. מדובר באנשים מקסימים, גם הוא וגם אחותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully