וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תיקון עיוות": מחוז ש"י במשטרה עובר מתיחת פנים

כחלק מהתוכנית הוחלט להסדיר את המבנה הארגוני של המחוז ולהתאימו למבני מחוזות אחרים במשטרה. כמו כן שונה והותאם תחום פעילותן של תחנות משטרה שונות לזה של יחידות צה"ל, וחלקן הוכפפו לפיקוד המחוז עצמו. המשטרה: "המטרה היא לייצר אחידות בין כל מחוזות המשטרה השונים"

צילום: דוברות משטרה

במהלך החודשים האחרונים התקיימה במשטרת ישראל עבודת מטה בהוראתו של מ"מ המפכ"ל מוטי כהן ובאישורו של השר לבטחון פנים גלעד ארדן, שבמסגרתה הוחלט לבצע ארגון מחדש למחוז ש"י (מחוז יהודה ושומרון) במשטרה.

תכליתה של העבודה היא לשפר היבטי פיקוד ושליטה ואת המענה לביקוש לשירותי משטרה בגזרת מחוז ש"י לאזרחי ישראל המתגוררים באזור יהודה ושומרון. כחלק מהשינוי המבני, הוחלט על הסדרת והתאמת המבנה הארגוני וההיררכיה כפי שמתקיימים במחוזות אחרים במשטרה. "מדובר בתיקון עיוות", אמר גורם במשטרה. "המטרה היא לייצר אחידות בין כל מחוזות המשטרה השונים".

השר לבטחון פנים גלעד ארדן, ומ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן,מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, בחנוכת תחנת משטרה ברמת בית שמש, 7 בינואר 2018. ראובן קסטרו
עובדים יחדיו. ארדן וכהן/ראובן קסטרו

במסגרת ארגונו מחדש של המחוז, בוצעו שינויים בגבולות הגזרה של יחידות המשטרה והתאמות בין גבולות הגזרה שלהן לשל חטיבות צה"ל. כפועל יוצא, יוכפפו במהלך השנה הקרובה תחנות משטרה באריאל, בנימין ובמודיעין עילית למרחב שומרון, כשתחת תחנת המשטרה בבנימין תוכפף גם תחנת המשטרה במעלה אפרים, ואילו תחנת המשטרה במעלה אדומים תוכפף למרחב חברון שייקרא מעתה מרחב יהודה בהקבלה למרחב הצה"לי. שמה של תחנת המשטרה יהודה ישונה ל"תחנת חברון".

מחוז ש"י במשטרה פועל עם כוחות צה"ל וגורמי הביטחון השונים במגוון משימות מורכבות. מהמשטרה נמסר כי "כיאה לכל ארגון לומד, אנו נמשיך לבצע מגוון תהליכים ולבחון שיטות עבודה חדשות, שינויים מבניים ודרכי התייעלות שונים בכל תחום ונושא שהוא. נמשיך להוביל שינויים חשובים ולהצעיד את הארגון קדימה, במטרה לממש את ייעודנו ולהעניק שירותי משטרה מיטביים בכל זמן ובכל מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully