וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות בבית הסוהר: 18 אסירים נהרגו בקטטה בכלא בהונדורס

קרב הכנופיות התחרש במסגרת גל האלימות השוטף את בתי הסוהר במדינה המרכז אמריקנית, שהביא את הממשלה להכריז על מצב חירום. יותר מ-20 אלף אסירים מאכלסים את מתקני הכליאה בהונדורס, שם אסירים כלואים בצפיפות ידועה לשמצה

-

קרב כנופיות עקוב מדם אירע אמש (שישי) בבית כלא בצפון הונדורס, שבו נהרגו 18 אסירים ו-16 נוספים נפצעו, באחד מן האירועים האלימים ביותר שהתרחשו במדינה. הקטטה במתקן שבעיר טלה באה בעקבות גל אלימות השוטף את בתי הסוהר בהונדורס, שם אסירים כלואים בצפיפות ידועה לשמצה. בעקבות המצב, ביום חמישי הכריזה הממשלה על מצב חירום במערכת בתי הכלא, והעבירה את השליטה לכוחות הביטחון.

האירוע אמנם התרחש לאחר כניסת כוחות הביטחון לכוננות בעקבות גל האלימות, אך גורם צבאי אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי הכוחות טרם הספיקו להשתלט על בית הכלא בטלה

כלא בהונדורס. 28 במאי 2013. AP
גל אלימות בבתי הכלא. אסיר בהונדורס/AP

גורמים רשמיים אמרו כי מאז הקטטה כוחות הביטחון נפרסו בבית הכלא כדי לנסות ולהשיב את הסדר במקום. אנטוניו קואלו, דובר סוכנות הביטחון "פוסינה", אישר את מניין ההרוגים במהלך ריאיון לכלי תקשורת מקומיים.

בתי הכלא של הונדורס מאכלסים יותר מ-20 אלף אסירים, חרף העובדה כי הם מסוגלים להכיל רק כ-8,000 איש. קטטות בבתי הסוהר הן דבר נפוץ במדינה המרכז אמריקנית, מכיוון שכנופיות רחוב יריבות מתמודדות עם השליטה במתקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully