וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומחה ל"סוף האנושות" בטוח: זה מה שיביא לסוף העולם

10.1.2020 / 0:00

רוב סירס, שכתב סדרת ספרים פופולארית שמכרה מעל 250 מיליון עותקים, חוזה את סוף העולם וגם יודע כיצד זה יקרה ולמעשה "ייתכן שאנחנו חיים כבר בכעת באפוקליפסה בהילוך איטי"

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

בני אדם חוזים את "סוף העולם" בערך מאז שהחלה הציביליזציה. אבל ב-2020, נראה שהסוף קרוב מתמיד. הבינה המלאכותית, שינויי האקלים והניסויים הגרעיניים הבלתי פוסקים - כולם מאיימים למחוק אותנו מפני כדור הארץ.

רוב סירס כתב סדרת ספרים מוצלחת במיוחד שנקראת "תבחרו את ההרפתקה שלכם". סדרת הספרים הזו היתה פופולארית במיוחד בשנות ה-80 וה-90 ומכרה מעל 250 מיליון עותקים בין השנים 1979 ל-1998. הפורמט מאפשר לקוראים לבחור כיצד לסיים כל פרק, כאשר כל אופציה מובילה אותו לנתיב אחר. כעת הוא מפרסם ספר חדש: "Choose Your Own Apocalypse With Kim Jong-un & Friends" (בחר את האפוקליפסה שלך עם קים גו'נג און וחברים).

רוב הפך עם הזמן לאחד מהמומחים הגדולים בעולם בסוגיית "סוף האנושות" והתרחישים שיכולים להוביל לה. בראיון שהעניק לרגל תחילת העשור החדש ל"דיילי סטאר" הוא אמר: "במהלך המחקר שלי, אני קורא חדשות בכל יום. אני כמו היפוכונדר של הציביליזציה". רוב סיפר שהוא נפגש עם מספר חוקרים מובילים ושאל אותם מה הדרך הכי סבירה שתביא לסוף העולם וקץ האנושות.

רוב סירס. אתר רשמי
חוזה את סוף העולם. רוב סירס/אתר רשמי

"הם היו די רגועים לגבי האפשרות של מתקפת זומבים", הוא אמר, "אבל יש הרבה טכנולוגיות חדשות מסוכנות". הוא הסביר שישנה טכנולוגיה לעריכת שינויים ב-DNA שנקראת CRISPR genetic engineering, זוהי טכנולוגיה שמאפשרת עריכה ודחיפה של גנים והוא טוען שהיא "יכולה גם להשמיד מחלות וגם לגרוס את ה-DNA של כולם בין לילה".

בכריכה של הספר שלו מופיעה תמונתם של דונלד טראמפ, ולדימיר פוטין וקים ג'ונג און. כשנשאל על המנהיגים האלו, הוא טען ש"כולם הם אנשים חמי מזג עם כפתור אדום קטן מתחת לשולחן שלהם. קים ג'ון און הוא המנהיג הכי בלתי צפוי. אבל הבנאדם המסוכן מכולם יכול להיות מתכנת בלתי מוכר שעובד איפה שהוא במעבדה של בינה מלאכותית".

רוב טוען שלא רק שהוא יודע כיצד העולם יסתיים, אלא שסוף העולם כבר החל: "העובדה העצובה היא שייתכן שאנחנו חיים באפוקליפסה בהילוך איטי, שמופיעה כרגע כמשבר אקלימי. חשש נוסף שלי הוא שבני האדם הפכו להיות מוצפים במידע מוטעה עד כדי כך שנאבד את היכולת לשתף פעולה ולקבל החלטות קולקטיביות. זה יכול לגרום להתפוררות העולם הדמוקרטי".

  • עוד באותו נושא:
  • סוף העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully