וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר סיכום העברת תקציב: בוטלה שביתת הדרוזים והצ'רקסים שתוכננה למחר

16.12.2019 / 19:20

לוואלה! NEWS נודע כי בתום ישיבה בין נציגי הרשויות למשרד ראש הממשלה והאוצר, סוכם כי הממשלה תאשר העברת 230 מיליון שקל למימון תכנית לפיתוח ישובים לתקופת הביניים, עד שתקום ממשלת קבע. "חבל שצריך לאיים בהשבתה כדי לשכנע את הממשלה לעשות את המובן מאליו"

עריכה: רענן פוגל

שביתת הדרוזים והצ'רקסים שתוכננה למחר (שלישי) בוטלה, יחד עם העיצומים האחרים, זאת בשל הבנות שהגיעו נציגי הרשויות - ראש מועצת כפר קמא, ראש מועצת כסרא-סמיע וראש מועצת דלית אל כרמל - עם משרד ראש הממשלה והאוצר, בעניין מימון תכניות פיתוח וגישור פערים ביישובים. לוואלה! NEWS נודע הצדדים סיכמו כי הממשלה תאשר העברת 230 מיליון שקלים לרשויות הדרוזיות והצ'רקסיות בתקופת הביניים, עד שתוקם ממשלת קבע. ההצעה שגיבשו תעלה לאישור הממשלה בישיבתה השבועית הקרובה ביום ראשון הבא.

ראש המועצה המקומית דלית אל כרמל, רפיק חלבי, אמר לוואלה! NEWS כי "המאבק רק מתחיל לקראת גיבוש תכנית חומש שתזניק את הישובים הדרוזים והצ'רקסים לעתיד טוב יותר. חבל שצריך לאיים בהשבתה כדי לשכנע את הממשלה לעשות את המובן מאליו".

פגישת החירום של ראשי המועצות הדרוזיות והצ'רקסיות בעוספיה, 15 בדצמבר 2019. אתר "הונא", אתר רשמי
פגישת החירום של ראשי המועצות הדרוזיות והצ'רקסיות בעוספיה, אתמול/אתר רשמי, אתר "הונא"

על השביתה הכריזו אתמול במועצות הדרוזיות והצ'רקסיות במחאה על המשבר התקציבי במימון תכנית החומש לפיתוח היישובים. בתום ישיבת חירום שנערכה אמש בעוספיה, בהשתתפות מנכ"ל המשרד לפיתוח אזורי יוסף דרזדין וראש המינהלת לפיתוח החברה הדרוזית והצ'רקסית האשם חסין, אמרו ראשי המועצות כי ההצעות הכספיות שקיבלו ממשרד האוצר בניסיון לפתור את המשבר מעליבות ואינן עונות על צרכיהם.

(עדכון ראשון: 17:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully