וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בכפר קאסם: גבר בן 30 נורה למוות בעיר

14.12.2019 / 10:45

צעיר בן 30 אותר כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנורה בעיר, וגורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו בזירה. נסיבות האירוע לא ברורות בשלב זה והמשטרה פתחה בחקירה. במהלך הלילה ירו אלמונים לעבר ביתו של ראש עיריית סכנין, לא היו נפגעים

אתר רשמי

גבר בן 30 אותר היום (שבת) בכפר קאסם ללא רוח חיים לאחר שנורה הבוקר בעיר. הוא אותר כשהוא ללא הכרה מצבו אנוש. גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו בזירה. נסיבות האירוע לא ברורות בשלב זה והמשטרה פתחה בחקירה. הנרצח הוא תושב העיר ג'והר אבו ג'אבר, בן 30. על פי החשד הרקע לירי הוא סכסוך בין משפחות.

הרצח הנוכחי מביא את מספר הנרצחים בחברה הערבית ל-91 מאז תחילת השנה - כך עולה מנתוני מרכז אמאן, המרכז הערבי למאבק באלימות. בין הנרצחים השנה 80 גברים ו-11 נשים. בשנת 2018 נרצחו 75 ערבים, מהם 61 גברים ו-14 נשים.

ג'והר אבו ג'אבר שנרצח בכפר קאסם, 14 בדצמבר 2019. מערכת וואלה!, אתר רשמי
קורבן הרצח, ג'והר אבו ג'אבר/אתר רשמי, מערכת וואלה!

בתוך כך, במהלך הלילה ירו אלמונים לעבר ביתו של ראש עיריית סכנין ספואת אבו ריא. לא היו נפגעים. בנוסף לירי לעבר הבית, גם רכבו של ראש העיר הוצת בחניית הבית. המשטרה פתחה בחקירה וכעבור כשעה נעצרו שני צעירים תושבי העיר, בחשד למעורבות באירוע. החשודים, בני 22 ו-23, הובאו לחקירה ובמוצאי שבת יובאו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

הירי הלילה מצטרף לאירועי ירי על בתי ומכוניות ראשי מועצות נוספים בחודשים האחרונים. בתיהם של ראשי מועצות טמרה וכפר יסיף נורו וירי נפתח על מכוניתו של ראש מועצת נחף. בשבועיים האחרונים, התרחשו שני אירועי ירי על ביתו של ראש מועצת ג'דידה, סוהיל מלחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully