וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ירו לעבר ביתו של ראש מועצה סמוך לעכו; מאבטחו נפצע בינוני

10.12.2019 / 20:44

צעיר בן 28 נפצע באורח בינוני בבטנו מירי לעבר ביתו של ראש מועצת ג'דידה מכר ופונה לטיפול בבית החולים לגליל בנהריה. המשטרה פתחה בסריקות אחד החשודים שנמלטו. לפני כשבועיים התרחשה תקרית ירי אחרת ליד בית ראש המועצה, ואף הוצת רכב במקום

עריכה: עמית שמחה

(בווידאו: מחאת המגזר הערבי, אוקטובר)

צעיר בן 28 נפצע באורח בינוני הערב (שלישי) מירי בבטנו במועצה המקומית ג'דידה מכר סמוך לעכו. מחקירה ראשונית עולה כי הירי התרחש סמוך לביתן השמירה שליד בית ראש המועצה, סוהיל מלחם, וכי הצעיר שנפצע הוא אחד ממאבטחיו.

צוות מד"א שהוזעק לזירת הירי העניק לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים לגליל בנהריה עם פציעה חודרת בגופו. המשטרה שהגיעה לזירת הירי פתחה בסריקות אחר החשודים שנמלטו ובודקת את נסיבות האירוע. חוקרי מז"פ שהוזעקו אף הם לזירה, החלו אף הם באיסוף ממצאים.

אירוע ירי בג'דידה מכר בו נפצעה גבר בן 28 באורח קשה. 10 בדצמבר 2019. דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
אירוע ירי בג'דידה מכר בו נפצעה גבר בן 28 באורח קשה. 10 בדצמבר 2019/דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל

הירי סמוך לבית ראש המועצה מצרף לירי נוסף לפני כשבועיים, ולהצתת רכב בקרבת מקום. למחרת האירוע חוקרי תחנת עכו עצרו גבר תושב הישוב בן 30, והביאו אותו לבית משפט השלום בחיפה. עם זאת, השופטת אביגיל זכריה מצאה כי החשד אינו מבוסס דיו ובעצם כל שיש למשטרה הינו מזכר של רכז מודיעין בתחנה. היא שיחררה את החשוד בהרחקה מהיישוב, שהסתיימה שלשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully