וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול בזכרון יעקב: בן 25 נורה ונפצע באורח קשה

12.12.2019 / 22:52

הצעיר נורה סמוך לנקודת המשטרה ביישוב. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום ופתחו בסריקות לאיתור חשודים. "שיקגו נהיה פה", זעמו תושבים

עריכה:שאול אדם

צעיר בן 25 נפצע הערב (חמישי) באורח קשה מירי במרכז זכרון יעקב, ברחבה שבין בניין המועצה המקומית ולנקודת המשטרה שביישוב. צוות של מד"א הגיש לו עזרה ראשונה ופינה אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה, כשמצבו מוגדר יציב והוא בהכרה עם פציעות חודרות בגופו.

מחקירה ראשונית של התקרית עולה כי הצעיר יצא מבית העסק שלו במרכז היישוב ונורה. עדי ראיה ראו קטנוע שנמלט לאחר מכן מהמקום. בעל העסק נפגע משלוש יריות בבטן ובחזה והתמוטט. הקטנוע נמלט, וצוות מד"א הגיע למקום כמו גם כוחות גדולים של משטרה ויס"מ מבצעים סריקות נרחבות באזור על מנת לאתר חשודים במעשה. בעל העסק שנורה הוא תושב צרופה שבמועצה האזורית חוף הכרמל, בנו של שוטר ותיק שפרש משירות. מעדויות תושבים עולה ביצוע מתוכנן בקפידה וייתכן כי במעורבות גם של מכונית וגם קטנוע. המתנקשים לבשו קפוצ'ונים וירדו רגלית אל הרחבה, אחרי הירי נמלטו לרחוב הראשי והסתלקו. כוח יס"מ שבמקרה היה סמוך לאירוע הגיע במהרה לזירה, וסייע להגיש עזרה לפצוע.

"אנחנו בהלם מהאירוע הזה, זו פעם ראשונה שיש בישוב השקט שלנו משהו כזה ואנחנו מאד מקווים שזו גם הפעם האחרונה", אמר לוואלה! NEWS מאיר ואנונו, סגן ראש המועצה המקומית זכרון יעקב. "את הבחור שנורה אנחנו מכירים היטב, העסק שלו ממש מול בניין המועצה. אפילו הסתפרתי אצלו. אנחנו מאחלים לו החלמה מהירה ורפואה שלמה. ראש המועצה יצא מהעבודה בסביבות 21:15 והאירוע התרחש כנראה כמה דקות אחר כך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סביבת האירוע, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניבה, שכנה שגרה בסמוך, סיפרה לוואלה! NEWS כי "שמעתי שלוש יריות, בהתחלה לא התייחסתי כי בזמן האחרון כל הזמן יש פה נערים שזורקים נפצים. אבל אז שמעתי צרחות של אשה שצועקת שירו בחבר שלה". היא הוסיפה כי "הצצתי החוצה וראיתי אותה כורעת ליד גבר שהיה מוטל על הרצפה. תוך ארבע דקות היו פה מד"א וכעשרה אנשים רכנו מעליו, טיפלו בו וכל הזמן סיפרו לה שהוא בהכרה ושלא תדאג". האישה עלתה עם הפצוע לאמבולנס ואז הופיעה המשטרה בזירה. "שיקגו נהיה פה", אמר לוואלה! NEWS תושב אחר ממרכז המושבה, "לא זוכר דבר כזה מעולם בישוב שלנו".

פראמדיקית מד"א, נטלי בנט, סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 25 שוכב כשהוא בהכרה, עם פציעות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

עוד בוואלה!

גנץ תוקף את נתניהו: שום כתב אישום משפטי לא מחליף כתב אישום מוסרי

לכתבה המלאה
צעיר בן 25 נורה ברחוב הנדיב בזכרון יעקב.  12 בדצמבר 2019. יואב איתיאל
"לא זוכר דבר כזה מעולם בישוב שלנו". זירת האירוע, הערב/יואב איתיאל

מוקדם יותר היום נפצע גבר בשנות ה-30 לחייו באורח קשה מירי ברחוב העלייה השנייה באזור. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שיבא תל השומר. הרקע נבדק. בנוסף, בתחילת השבוע נורה גבר בן 36 למוות ברחוב המכבים בהוד השרון. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי והחל לבצע בו פעולות החייאה, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. ההרוג הוא עבריין מוכר בתחום הרכוש והסמים והחשד הוא כי מדובר בחיסול. שוטרים רבים הוזעקו למקום והמשטרה פתחה בחקירה.


(עדכון ראשון: 22:06)

צעיר בן 25 נורה ברחוב הנדיב בזכרון יעקב.  12 בדצמבר 2019. יואב איתיאל
"שמעתי צרחות של אשה". זירת האירוע, הערב/יואב איתיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully