וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת השתמשה בלשכתה לקיום שלישיות עם פרקליטים, המזכירה שלה ואיש דת

19.12.2019 / 0:09

על פי החשד, שופטת לענייני משפחה מסינסינטי הפכה את בית המשפט לבית תענוגות והשתמשה בכוח שלה כדי לגרום לפרקליטים לממש את יצריה המיניים. במקרה מסוים אפילו דרשה מקולגה לפתות את בעלה בזמן משפט הגירושין ביניהם

JudgeDawnGentry

בסרטון - השופטת מציגה את התפיסה שלה - משפחה לפני הכל

שופטת מקנטקי מואשמת שקיימה יחסי מין בשלישייה בלשכתה ואפשרה לעובדיה להשתכר תוך כדי העבודה. השופטת דון ג'נטרי, בת 38, נתנה על פי הטענות לפרקליטים יחס מועדף אם הם נענו לדרישותיה המיניות. ג'נטרי גם דרשה שהם יתרמו לקמפיין לבחירתה מחדש. בתקשורת המקומית דווח שכעת היא מואשמת בתשעה סעיפים שונים של התנהגות מושחתת.

על פי החקירה שנערכה בעניינה, ג'נטרי פלרטטה עם פרקליטים דרך הסנפצ'אט והפעילה עליהם לחץ לקיים עמה יחסי מין. במקרה אחד, היא ביקשה מפרקליטה להצטרף לשלישייה עם מטיף לשעבר של כנסייה באזור, סטיבן פנרוז, שהיה גם המאהב שלה. כמו כן, קיים חשד שהיא קיימה שלישייה עם פנרוז והמזכירה שלה.

ג'נטרי משמשת כשופטת בבית המשפט לענייני משפחה במווז קנטון, ליד סינסינטי. על פי האנשים שהגישו את התלונה נגדה "היא השתמשה בבית המשפט כבית השעשועים שלה" כדי לשכב עם פנרוז. השניים הם גם חברים בלהקה בה פנרוז מנגן בגיטרה וג'נטרי בגיטרת בס. בעלה לשעבר חשף שהשניים ניהלו רומן בזמן שהייתה נשואה לו, ולמרות מערכת היחסים ביניהם - היא שכרה אותו כעד מומחה בכמה מקרים. כדי להשיג לו את העבודה, היא פיטרה אישה שהייתה בתפקיד.

לאחר מכן היא ניסתה (ולעיתים הצליחה) להכניס גם פרקליטים שמופיעים מולה אל תוך חיי המיו הפרועים שלה. שופטת נוספת, קת'רין שולץ, שישבה בפאנל עם ג'נטרי שם דנו בנושא התעללות בילדים, סיפרה כי ג'נטרי ביקשה ממנה להוריד סנפצ'אט, ואז ביקשה ממנה לפתות את בעלה לשעבר, בריאן ג'נטרי. על פי העיתון סינסינטי אינקווירר, ג'נטרי ניסתה לגרום לשולץ לשכב עם בעלה לשעבר, כך שהיא תוכל לסובב את תביעת הגירושין נגדו ולהגיד שהוא היה זה שבגד בה. היא ביקשה משולץ גם להצטרף לשלישייה איתה ועם החבר שלה במקרה אחר בו שהו בכנס משפטי, ולאחר שהיא סירבה למעשים הללו, היחסים ביניהן הפכו לעכורים - ושולץ התפטרה בסופו של דבר מתפקידה.

ג'נטרי, שממתינה כעת לדיון בעניינה שאמור להערך בחודשיים הקרובים, הכחישה את כל ההאשמות נגדה באמצעות הצהרה שפרסם עורך דינה, אולם סרבה להגיב בעצמה לתקשורת.

עוד בוואלה!

מורה שעשתה (וצילמה) שלישייה עם תלמיד ומורה אחרת חמקה ממאסר

לכתבה המלאה

הרשתות המקומיות בהלם מהמקרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully