וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המנכ"ל ובת זוגו דיברו על השדיים שלי וניסו לעשות איתי שלישייה"

10.2.2016 / 10:19

אישה מברוקלין פנתה לבית המשפט כיוון שלטענתה מנכ"ל החברה בה עבדה ובת זוגו, שהיא במקרה גם אחראית משאבי אנוש בחברה, ניסו לעשות איתה שלישיה והביעו עניין רב בשדיים שלה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

5Linx Enterprises

בסרטון - ארקל קוקס בסרטון תדמית של החברה

ארקל קוקס מברוקלין, תובעת את מנכ"ל החברה בה עבדה ואת בת זוגו, שהיא גם אחראית משאבי האנוש בחברה "5לינקס", כיוון שלטענתה ניסו לשכנע אותה לעשות איתם שלישיה, אחרי שהביעו עניין בשדיים שלה במהלך נופש של עובדי החברה, כך דווח בניו יורק פוסט. קוקס, שהייתה עוזרת סגן הנשיא של החברה, טוענת שהמנכ"ל, קרייג ג'ראבק וזוגתו שהיא גם אחראית משאבי האנוש, דניס מוני פנו אליה בצורה לא נאותה במהלך חופשת העובדים שנערכה בקנקון, מקסיקו במהלך השנה. על פי התביעה שהוגשה בבית המשפט הפדרלי בברוקלין, מוני לכאורה פנתה לקוקס ואמרה: "אלוהים, אני לא יכולה לעצור בעצמי", בזמן שחפנה את החזה של קוקס, הכל בפני לפחות עשרה עובדים נוספים שהיו במקום.

עקבו אחרינו בפייסבוק: אסור לפספס

בטיול אחר שנערך באותה שנה, מוני המשיכה להביע את הערצתה ל"נכסיה" של קוקס, דחפה את ראשה בין שדיה של קוקס בעוד היא אומרת: "אני פשוט אוהבת את הדברים האלה". קוקס טוענת שפעם אחר פעם היא דחתה את ניסיונותיה של מוני. בהזדמנות אחרת, המנכ"ל הזמין את קוקס להצטרף אליו ולזוגתו לבילוי ב"אי פרטי" ובאירוע אחר אמר לה: "זה רק היא ואני כבר זמן רב, אנחנו חושבים שאת יפה, אז מה את אומרת?". באותה הזדמנות הוא אף אמר למוני: "הייתי רוצה שיהיו לך שדיים כמו של ארקל".

בתגובה לדברים מסרה מוני לעיתון כי מדובר בשטויות גמורות. ג'ראבק, שעזב את החברה בסתיו שעבר אמר: "זה מגוחך. אף אחד לא נגע בה מעולם. אף אחד לא ליטף אותה ואף אחד לא כפה עליה שום דבר. מדובר בניסיון של גברת קוקס ועורך דינה לסחוט כספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully