וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטה ללא סיבה": בן 32 הואשם בגרימת מוות ברשלנות של בני משפחה

9.12.2019 / 13:28

יוסף כהן, תושב אשקלון, הואשם שגרם למותם של רודריגו רוסטרודריגו רוסטיסקי, רעייתו, סופי אליזבט רילינג, ובנם בן החודשיים בתאונה שהתרחשה בחודש יולי האחרון ליד גדרה. הפרקליטות הגישה בקשה לפסילת רשיונו עד לסיום ההליכים

עריכה: עמית שמחה

הפקליטות הגישה היום לבית המשפט לתעבורה-מרכז כתב אישום נגד יוסף כהן, בן 32 מאשקלון, בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית ונהיגה בקלות ראש, זאת לאחר שגרם למותם של רודריגו רוסטיסקי, רעייתו, סופי אליזבט רילינג, ובנם בן החודשיים בתאונת דרכים בכביש 7 סמוך לגדרה לפני כחמישה חודשים.

כתב האישום מפרט את השתלשלות האירועים שהסתיימה במותם של בני המשפחה, בצהרי היום בו התרחשה התאונה. כהן, נהג במשאית בכביש 7 מכיוון מערב למזרח. באותה העת עמד בשול הימני בכביש, מימין לקו ובכיוון נסיעתו של כהן, רכב מיצובישי במצב חניה. במושב הנהג ברכב היה רודריגו רוסטיסקי ויחד עימו גם רעייתו וילדיהם - חודשיים וקטינה בת שנתיים.

בהגיעו לקילומטר ה-11 בכביש, או בסמוך אליו, סטה כהן ללא כל סיבה מוצדקת עם הרכב לשול, חצה את הקו, עלה עם הגלגל הימני קדמי על מעקה הבטיחות, ופגע עם חזית המשאית באחורי הרכב. הוא ירד ממעקה הבטיחות וגרר את הרכב עד שנעצר עמו באזור שטח ההפרדה בכביש. כתוצאה מהתאונה, הרכב נמעך ונמחץ, סופיה והתינוק מתו במקום התאונה התינוקת הנוספת נחבלה ברגלה ובידיה והועברה לטיפול בבית החולים "קפלן". רודריגו עצמו נפצע באורח בינוני-קשה וכעבור תשעה ימים הוא מת מפצעיו. הפרקליטות הגישה בקשה לפסילת רשיונו עד לתום ההליכים.

סופי ורודריגו רוסטסקי שנהרגו בתאונת הדרכים בכביש 7 עם בתם. פייסבוק, אתר רשמי
סופי ורודריגו יחד עם בתם, שנפצעה בתאונה/אתר רשמי, פייסבוק

לאחר שנקבע מותו של רודריגו, ששירת כקצין בחיל בחיל האוויר, איבריו נתרמו באישור משפחתו. בין הנוכחים בהלוויה היו בתו היחידה ששרדה בתאונה, משפחתה של אשתו ומפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין. טקס ההלוויה נערך בסגנון נוצרי משיחי וצבאי בהתאם לבקשת המשפחה ונפתח באמירת קדיש על ידי אביו של רודריגו רוסטסקי.

"מהיום כל מטוס שיטוס בשמיים יזכיר לי אותך איגי", אמרה בדמעות אחותו של רוסטסקי, מיכל. "לא היו לך פוסטרים של זמרים, אלא של מטוסים ורמטכ"לים. בטח היית גאה איזה כבוד נתנו לסופי ולבנך והיום נותנים לך. אי אפשר שלא להתאהב בך, איזה אדם טוב היית. היום אנחנו עומדים כאן גאים כמו שאתה היית, לא כועסים עליך שבחרת להיות עם סופי אהובתך".

עוד בוואלה!

"הברק פגע רק בסמוך": מצבו של הצעיר שנפגע מוסיף להיות קשה ויציב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully