וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הקפיץ מטוסי קרב בעקבות חשד לחדירה של עצם זר מרצועת עזה

7.12.2019 / 10:12

חיל האוויר ערך סריקות לאחר שעלה חשש לחדירה משטח הרצועה, והדריכות הועלתה. לפני כן עצר כוח צה"ל שני פלסטינים שחדרו לישראל באזור דרום הרצועה. על השניים לא נתפס נשק והם הועברו לחקירת כוחות הביטחון

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

(בוידאו: תקיפות צה"ל ברצועה בחודש שעבר)

צה"ל הקפיץ הבוקר (שבת) מטוסי קרב לאחר שעלה חשש לחדירת עצם זר מגבול רצועת עזה לשטח ישראל והדריכות הועלתה. מוקדם הודיע צה"ל שני חשודים נעצרו לאחר שחצו את גדר המערכת בדרום רצועת עזה. עוד נמסר כי על החשודים לא נתפס נשק וכי הם הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

אתמול חידש חמאס את ההפגנות על גדר המערכת לאחר שבשבועות האחרונים לא התקיימו הפגנות במקום. בעימותים שפרצו בין כוחות צה"ל לפלסטינים נפצעו 27 מפגינים, בהם ארבעה מאש חיה. דובר חמאס חאזם קאסם בירך את הציבור ש"יצא להפגין ללא פחד בתהלוכות השיבה לאחר זמן רב ולמרות התוקפנות". עוד הוסיף קאסם כי "התהלוכות ימשיכו עד להשגת המטרות של העם הפלסטיני".

מטוסי קרב במטס יום העצמאות, תל אביב, 19 באפריל 2018. ראובן קסטרו
"התהלוכות ימשיכו עד להשגת המטרות". מטוסי קרב של חיל האוויר ביום העצמאות/ראובן קסטרו

לפני שמונה ימים, רקטה אחת שוגרה משטח רצועת עזה והתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. זמן קצר לאחר מכן צה"ל תקף עמדת חמאס ברצועה. בהמשך נשמעו אזעקות באשקלון וביישובים במועצה האזורית חוף אשקלון. דובר צה"ל אישר כי זוהה ירי שאינו רקטי מרצועת עזה לשטח ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully