וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקר טוען שפגש ערפדים אמיתיים - ושהם מהלכים בינינו

8.12.2019 / 0:03

כשחוקר אקדמי מאוניברסיטה נחשבת טוען שערפדים אמיתיים קיימים ומהלכים סביבנו כנראה שיש סיבה להילחץ. הוא מרגיע: "הם רואים בעצמם בני אדם לכל דבר וצורכים דם רק ממתנדבים"

טריילר לעונה הראשונה של "יומני הערפד"/The CW Television Network

בסרטון - יומני הערפד

הביטו סביבכם, יתכן שזה שמסתכל עליכם עכשיו בצורה מוזרה כי בהיתם בו רק כי ביקשנו הוא חובב דם בסתר, מסתיר ניבים מקצועי, יצור אלמותי שונא אור - חנון. סתם, ערפד אמיתי! סיפורים על יצורים אלמותיים שקמו מקבריהם כדי לחגוג על הדם שלנו סופרו עוד מתקופת המסופוטמית של האנושות, לפני 8 עד 10 אלף שנה, אולם ככל שהזמן עבר אלה הוכרזו כיצורים בדיוניים שמשמשים בעיקר סרטים הוליוודיים וסדרות טלוויזיה. אולם חוקר אקדמי מאוניברסיטת לואיזיאנה סטייט, ג'ון אדגר בראונינג, טוען שעל פי מחקר שנערך בידי "ברית הערפדים האטלנטית", בארה"ב לבדה חיים כיום כ-5 אלף ערפדים ושניו אורלינס לבדה משמשת בית ל-50 ערפדים לכל הפחות.

לדבריו, האגדה נכונה: הערפדים אוהבים לשתות דם, אנושי או מן החי, ונוהגים להפיק אנרגיה מנשמותיהם של קרבנותיהם. הוא טוען כי קהילת הערפדים מורכבת מעשרות קבוצות קטנות חופפות. "הם נוהגים להיפגש בכנסים ובמפגשי מעריצים, דרך קבוצות פגניות או כלו הקשורות לכישוף, במועדונים גותיים ובמסיבות סאדו מאזו ומשחקי שליטה. לשם מגיעים גם בני אדם שמוכנים לתרום להם את דמם", מספר החוקר ל"דיילי סטאר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מסביר מדוע המקרר של השכנה תמיד ריק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניו אורלינס, לדבריו, היא חממה מרכזית לפעילות הערפדים. הוא סיפר: "ניו אורלינס היא לא מרכז קהילת הערפדים בארה"ב, אבל תמצאו כמות לא מבוטלת של ערפדים שמתגוררים בה (יותר מרוב הערים) פשוט בגלל הקסם הגותי של ניו אורלינס". לדבריו, הוא פגש בכמה ערפדים במסגרת מחקרו ומספר שאלה דואגים לא לפגוע בטרף שלהם ולקבל דם רק מאנשים שמעוניינים בכך: "הזנת ערפדים - אם ע"י דם או ע"י אנרגיה נפשית - היא תמיד בהסכמה ובדרך כלל נעשית בדרך בטוחה מבחינה רפואית". הוא הוסיף: "הערפד והתורם יבדקו כל אחד את הדם שלו לפני המפגש ביניהם. הם גם משתמשים בכלים סטריליים לשאיבת הדם".

בעוד שערפדים אמיתיים רבים ביקרו אצל רופא השיניים כדי להחליק את הניבים החדשים שלהם כדי שלא ייראו יוצאי דופן בסביבתם, ג'ון טוען שהניבים גם ככה לא שימשו אותם לטרף. "הערפדים שפגשתי שעברו טיפול אצל רופאי שיניים לא אמרו האם השיניים שלהם היו שימושיות, אבל אם הייתי צריך לנחש, אני לא מאמין שהם השתמשו בהן למטרת הזנה".

לדבריו, הערפדים האמיתיים לא רואים בעצמם מפלצות בנות אלמוות, אולם הם מאמינים שהם זקוקים לדם של יצורים חיים אחרים כדי לתפקד כראוי. החוקר הוסיף: "ערפדים אמיתיים צורכים דם אנושי או מן החי והם עושים זאת בגלל הצורך, לדבריהם, לייצר אנרגיה אותה הגוף שלהם מתקשה לייצר בעצמו, בעיקר סביב גיל ההתבגרות. לטענתם לא ניתנת להם הבחירה או החופש לשנות מצב זה. אם הם יפסיקו להיות מוזנים מדם או אנרגיה, הם ייחלשו ובריאותם תפגע".

בעוד רבים מהערפדים אימצו סגנון גותי, החוקר טוען שחלקם נראים זהים לחלוטין לאדם הרגיל. "לא בטוח שתוכלו להבחין בערפד גם אם תפגשו באחד כזה. ערפדים אמיתיים הם אנשים חיים. הם לא חושבים שהם אלמותיים או אל טבעיים - ובאופן כללי מנהלים חיי יום-יום שגרתיים. חלקם זהים לנו ובלתי אפשריים להבחנה".

הם מהלכים סביבנו

  • עוד באותו נושא:
  • ערפדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully