וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע, מה אני רואה פה?! גלריית התמונות הכי מטרידה שראיתם

11.2.2019 / 8:27

יצור מפלצתי משתלט על בניין או חרק קטן על החלון? כלב חצוי לשניים או פשוט יושב ליד גזע עץ? האשליות האופטיות שלפניכן ממש מבהילות במבט ראשון - אבל אם תסתכלו בהן היטב תבינו שהמציאות הרבה פחות מטרידה מזה

תמונות שצריך להתבונן בהן פעמיים כדי להבין מה רואים בהן/YOUTUBE

אשליות אופטיות הן הדרך הביולוגית להוכיח עד כמה המוח שלנו יכול להיות טיפש לפעמים. אתם יודעים שמה שאתם רואים לא הגיוני - אבל המוח שלכם מסרב לקלוט אחרת. לרוב זה משעשע וגורם לנו לתהות כיצד המוח שלנו עובד, אבל לעיתים האשליות האופטיות עלולות להתפרש במוח כמשהו חולני במיוחד - ואז זה כבר ממש לא מצחיק.

ברשת מסתובבות כמה דוגמאות של תמונות תמימות לכאורה שמקבלות פרשנות שונה לגמרי כשהיא עוברת אצלנו דרך העיניים. למשל, בתמונה אחת מופיע חרק על חלון זכוכית שקוף, אבל מה שהמוח קולט הוא יצור מפלצתי שמטפס על בניין גבוה ומטיל הרס. בתמונה אחרת כלב נראה יושב ליד גזע עץ ביער, אבל מה שהמוח קולט הוא כלב זומבי חצוי לשניים. ממש חומר מהסיוטים!

אספנו כמה אשליות אופטיות שמקבלות פרשנות מטרידה במיוחד אצלנו בראש, אבל נסו לגבור על המוח שלכם הפעם. הביטו בהן היטב, יותר מפעם אחת, ונסו להבין מה באמת מופיע בתמונה ומדוע המוח שלכם מפרש את זה אחרת.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully