וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור ההצלחה: מערך ההסעות בסופ"ש בגוש דן יתוגבר

28.11.2019 / 14:59

לאחר שבסוף השבוע האחרון נרשם עומס בקווים, מערך ההסעות "נעים בסופ"ש" ברחבי גוש דן יורחב. בין השאר תוגבר תדירות האוטובוסים ושעת תחילת השירות ביום שישי תוקדם. בחלק מהקווים יוחלפו המיניבוסים באוטובוסים

"עדיף מכלום" המיזם החדש לתחבורה ציבורית בשבת יצא לדרך – והמיניבוסים מלאים עד אפס מקום/אבי כהן

מערך ההסעות "נעים בסופ"ש" הפועל בגוש דן בסופי שבוע יתוגבר, זאת בעקבות הביקוש הגבוה שנרשם לשירות במהלך סוף השבוע האחרון. בין השאר, יתבצע תגבור של תדירות הקווים, שעת תחילת השירות תוקדם, ובחלק מהקווים יוחלפו המיניבוסים לאוטובוסים על מנת לתת מענה למספר רב של נוסעים.

השירות בסוף השבוע הקרוב יתוגבר בכ-50% תוספת בתדירות וכן כ-10% מצי הרכבים יוחלפו לאוטובוסים בעלי 52 מקומות. תדירות הקווים 705, 706, 707, 708 ו-709 יעמוד על 20 דקות, במקום חצי שעה בסוף השבוע הקודם. קו 710 יישאר על תדירות של כל 30 דקות, אך יופעל באוטובוסים לאורך כל שעות הפעילות.

קווי אוטובוסים בשבת מגבעתיים לתל אביב, 23 בנובמבר 2019. אבי כהן
הרחבת המערך. תחבורה ציבורית בשבת/אבי כהן

בנוסף לכך, בעקבות ניתוח ביקושים בשעות הערב המוקדמות של יום שישי הוחלט על הקדמת שעות הפעילות ביום שישי לשעה 17:00, במקום בשעה 18:00. השירות יסתיים כרגיל בשעה 2:00 לפנות בוקר ושעות הפעילות בשבת יישארו ללא שינוי.

בסוף השבוע שעבר, החל המיזם החדש לתחבורה ציבורית במהלך השבת בגוש דן. התחנות נצפו בערב שישי מלאות בצעירים שרצו לצאת לבלות בלי לקחת את הרכב ובמהלך השבת כבר היה ניתן לראות את כל סוגי האוכלוסייה ממתינים להסעות שהיו מלאות.

עוד בוואלה!

ליברמן: אם נתניהו היה עושה ויתורים, הייתי מצטרף לממשלה עם החרדים

לכתבה המלאה
קווי אוטובוסים בשבת מגבעתיים לתל אביב, 23 בנובמבר 2019. אבי כהן
אנשים ממתינים להסעות בסוף השבוע שעבר/אבי כהן

ההסעות נוסעות בערים מרכזיות באזור שאישרו את המיזם, בהן תל אביב-יפו, גבעתיים, רמת השרון וקריית אונו. האוטובוסים עוברים על פני מאות תחנות שמוקמו בנקודות מרכזיות בערים השונות.

"אנחנו מחכים למיניבוס אבל הוא לא מגיע", אומרת אחת הנוסעות. "אם שמו אחד או שניים והוא כבר מגיע עם 19 נוסעים, אז אין מקום. חייבים לתגבר בנהגים". רוני דשא, בת 31, אמרה: "רצינו לנסוע כדי לראות איך זה. אני שמחה שזה מפוצץ, זה אומר שיש דרישה. אני רוצה שזה יתפוס תאוצה ויגדל. מצדי שיהיה עם תשלום, זו לא הבעיה. עד עכשיו היינו הולכים ברגל ותקועים בגבעתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully