וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המפחיד בו צעירה רצתה להצטלם ב"חוף הגירושין" ואז גל גדול סחף אותה לעבר סלע

11.12.2019 / 8:13

זה יכול היה להיות מצחיק אם זה לא היה כל כך מסוכן: תיירת ביקשה מחברתה שתצלם אותה בחוף שידוע במים הסוערים ומסוכנים שבו, ונסחפה על ידי גל חזק. חברתה חששה שהיא התרסקה על הסלע - אך בניגוד למטיילים אחרים שנספו במקום, היא יצאה מזה ללא פגע

mrbrown@

כשאתם מגיעים לנפוש בחוף שנקרא "חוף הגירושין", הדבר הכי מתבקש הוא לעשות עליו גוגל ולבדוק מדוע הוא נקרא כך. אולי אם זוג הנשים שנפש שם לאחרונה היו עושות את זה, הכמעט אסון שלפניכם היה נמנע. ניקול בוטין, תושבת בוסטון, מסצ'וסטס, ביקשה מחברתה מייסי ניקס, תושבת טקסס, שתצלם אותה על רקע הים הסוער ב"חוף הגירושים" שבקאבו סאן לוקס, מקסיקו. בזמן שהיא נשענה על סלע קרוב למים, הופיע משום מקום גל גדול, הכה בה והטיח אותה לעבר הסלע עליו נשענה.

ניקס שמאחורי המצלמה תיעדה את הגל נשבר על חברתה ומיהרה לרוץ לעברה מחשש שקרה לה משהו. היא סיפרה: "הייתי מבועתת וחשבתי שהיא נזרקה לסלע אז צעקתי ורצתי אליה". למזלן, בוטין הספיקה להבחין בגל ולעשות פניה קלה שמאלה כדי להינצל מהפגיעה המסוכנת.

בסופו של דבר יצא לשתיים תיעוד די משעשע, על אף שזה היה יכול להסתיים בצורה הרבה יותר רעה. ניקס הוסיפה: "למזלה, היא לא איבדה את משקפי השמש שלה".

צפו ברגע המפחיד:

"חוף הגירושין" משקיף אל האוקיינוס השקט וקיבל את שמו בגלל המים המסוכנים, המערבולות והגלים הגבוהים שבו. בצד הנגדי נמצא "חוף האוהבים", שם המים חמים ורגועים יותר. מספר תאונות אירעו בחוף הגירושין בעבר: בשנת 2011 זוג מקלגרי, קנדה, נהרג אחרי שנסחף שם על ידי גל גדול. דייל מקדוגל בן ה-62 ואשתו לינדה בת ה-59 היו על היבשה כשגל גדול הגיע וגרר אותם לים. גופותיהם נמצאו מאוחר יותר על החוף. ב-2012 שתי אחיות טבעו בים כשגל הגיע לחוף וסחף אותם למים. הנשים בנות ה-67, ברברה תומאס ממקיניי, טקסס ובברלי סקריפסקי מסקוטסדייל, אריזונה, נהרגו כשצעדו על החוף ליד הבית ששכרו בקאבו סן לוקס במהלך חופשה משפחתית.

  • עוד באותו נושא:
  • ים
  • גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully