וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנת דלק ברוסיה הציעה דלק חינם למי שתגיע בביקיני - ולא ציפו למה שקרה

25.11.2019 / 9:43

תחנת דלק ברוסיה הציעה תדלוק חינם לכל מי שתגיע לתחנה לבושה בביקיני. הם שכחו לציין שהמודעה תקפה לנשים בלבד - ולמקום הגיעו במהרה עשרות גברים לבושים בביקיני ונעלי עקב

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

YOUTUBE

כולנו יודעים כמה חשוב זה לקרוא את האותיות הקטנות כשמבטיחים לנו מבצעים והנחות. אממה, בתחנת דלק בסמרה, רוסיה, שכחו לציין באותיות הקטנות למי מיועד המבצע החדש שלהם - וזכו להפתעה מביכה במיוחד. תחנת הדלק "אולבי" עלתה על רעיון שיווקי מעניין: תדלוק חינם לכל מי שתגיע לתחנה כשהיא לבושה בביקיני. הם האמינו שנשים רבות יענו לאתגר השוביניסטי שלהם ויוסיפו אטרקציה חדשה למתדלקים - רק שאז להפתעתם החלו לפקוד את התחנה גם (ובעיקר) גברים לבושים בביקיני. כן, בתחנה שכחו לציין שהמודעה תקפה לנשים בלבד ולכן גברים רבים קפצו על הרעיון והסכימו להביך את עצמם לכמה דקות רק כדי לזכות בתדלוק חינם. אחד המתדלקים אמר: "אתם יודעים, 2019 זאת שנת משבר. אני יכול לסבול מבוכה של 5 דקות בשביל שבוע של נסיעה בחינם".

גברים בביקיני בתחנת דלק ברוסיה. צילום מסך
גברים הופיעו בביקיני בתחנת דלק ברוסיה כדי לזכות בתדלוק חינם/צילום מסך

תור ארוך של גברים ונשים נוצר בתחנה תוך דקות, אך אם אתם חושבים שהוגה המבצע ישלם על הטעות שלו אחר כך - אתם בעצמכם טועים. הרעיון השיווקי השתלם מאוד לתחנת הדלק: תמונות של הגברים בביקיני שותפו בלי סוף ברשתות החברתיות ברוסיה וערוצים מקומיים החלו לסקר את המאורע ולהעניק אחלה פרסום לתחנה. מעבר לכך, המבצע היה תקף לשלוש שעות בלבד כך שגם אם משאבת הדלק לא נחה לרגע, הרווח לחלוטין עולה על ההפסד. ברשת רבים הגיבו בהתלהבות: "כמה גברים אפילו הלכו רחוק מדי ובאו בעקבים", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני מוכן להודות שהייתי מוכן אפילו להתפשט כדי לזכות במיכל דלק עם כל המיסים שאנחנו נאלצים לשלם".

התעלול השיווקי של אולבי נועד להשוויץ ב"מחירים האטרקטיביים" שלהם, אך על אף שהוא יוצא דופן - בדיקה מראה שהוא לא בהכרח מקורי. רק בשנה שעברה תחנת דלק באוקראינה עשתה את אותו הדבר בדיוק. אנחנו מחכים שתחנת דלק בישראל תרים את הכפפה ומבטיחים להיות הראשונים בתור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully