וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדוע בחורה בביקיני היכתה וירקה על גבר באמצע החוף?

24.11.2019 / 8:56

צעירה תועדה כשהיא תוקפת באלימות עובד רשות מקומית בקווינסלנד שבאוסטרליה. הסיבה: הוא בסך הכל ביקש ממנה להפסיק לצל את חברה שלה מטפסת על פסל נדיר שנמצא בחוף

Facebook / Queensland Police

כזה דבר לא רואים כל יום. השקט והפסטורליה על החוף בקווינסלנד שבאוסטרליה הופרו כאשר אישה בביקיני אדום תועדה כשהיא מכה באלימות ויורקת על עובד מועצה שהגיע אל החוף עם הטנדר שלו. הסיבה: הוא ביקש ממנה שתפסיק לצלם את החברה שלה שטיפסה על שרידי פסל ממלחמת העולם השנייה שהיה במקום.

התיעוד הזה צולם באי ברייבי בסביבות 14:00 בצהריים שעון מקומי ומראה בבירור כיצד ויכוח בין הבחורה לעובד, הופך לקטטה אלימה של ממש. בהתחלה הבחורה נופפה בזרועותיה בפני הבחור, כאשר במקום היו שתי בחורות נוספות.

צעירה בביקיני מתעמתת עם שומרים. צילום מסך
לא נשארה חייבת - ונעצרה/צילום מסך

מסתבר ששני עובדים מקומיים נקראו למקום כדי למנוע מהבחורה לטפס ולהצטלם על הפסל, אבל זה לא נגמר טוב. הבחורים כבר התכוונו לנסוע מהמקום, לפני שהבחורה בביקיני החלה להתפרע, דחפה את הגבר בחזהו, ירקה עליו וגם זרקה עליו חול לפני שזה הצליח להטיח אותה על הקרקע.

לאחר שהבחורה נעצרה משטרת קווינסלנד פרסמה תיעוד של האירוע הזה וביקשה מעדי ראייה להגיע ולהעיד, למרות שהסרטון מספק מספיק ראיות כדי לשים במאסר את הבחורה האלימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully