וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטא ועונשו: גבר מציצן צילם נשים בביקיני בחוף הים - וקיבל על זה בראש

28.4.2019 / 8:52

אנחנו לא יודעים מה עלה בגורלו רגע אחרי שהפסיק לצלם - אבל אנחנו רק יכולים לדמיין כמה נורא היה העונש שקיבל על מעשיו - ובצדק

TWITTER

ראשית נתחיל בזה שיש כמה וכמה סיבות מדוע לצלם נשים זרות בביקיני על החוף זה לא רעיון טוב. מלבד העובדה שזו חדירה לפרטיות, קריפי, מטרידני ודבר שאסור לעשות, הבחור שצילם את הסרטון הבא קיבל סיבה נוספת שתלמד אותו ואת כל אלה שעלה להם הרעיון לראש - לוותר עליו ומהר. לצערנו, אנחנו לא יודעים מי הבחור, היכן ומתי צולם הסרטון הזה - וחשוב מזאת: אנחנו לא יודעים מה עלה בגורלו רגע אחרי שהפסיק לצלם - אבל אנחנו רק יכולים לדמיין כמה נורא היה העונש שקיבל על מעשיו. כדי שנפסיק לדבר ברמזים - כדאי שתצפו קודם בסרטון כאן למעלה ונמשיך משם.

צילם נשים בביקיני ואז זה קרה. צילום מסך
הבחור צילם נשים בביקיני - ולא ציפה למה שיקרה לו אחר כך/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"הפוטובומב הטוב ביותר בעולם" הרס את הצילומים של הדוגמנית

לכתבה המלאה

כפי שעיניכם ראו, הבחור המסתורי תיעד במצלמתו מתרחצות בביקיני כשהמצלמה חולפת לה מאחת לשנייה עד שהיא מגיעה אל פרצופה המוטרד של אשתו. רגע אחרי שהצלם קולט שאשתו תפסה אותו בעת מעשה, הוא מכבה את המצלמה - אבל עוד אפשר לקלוט את אשתו מטיחה בו בזלזול "באמת?". לצערנו, אנחנו רק יכולים לדמיין איזה נאום היא דפקה לו אחר כך ולקוות שלאור הצלחת הסרטון הבחור יסכים לחשוף את עצמו ולגלות לנו את המשך העלילה.

פרצופה הזועף של אשתו. צילום מסך
פרצופה הזועף של אשתו. פרייסלס/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully