וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק מת בבית החולים בנהריה לאחר שפונה במצב אנוש; הנסיבות נבדקות

28.11.2019 / 9:15

חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את התינוק, בן חודש, מקיבוץ תובל הסמוך לכרמיאל כשהוא סובל מפעילות לב איטית ולחץ דם בלתי מדיד. הרופאים במרכז הרפואי לגליל המערבי נלחמו על חייו של התינוק אולם נאלצו לקבוע את מותו. נסיבות המקרה טרם התבררו

המרכז הרפואי לגלילאתרהוראות הגעה, נהריה. אוגוסט 2013. אדריאן הרבשטיין
מותו של התינוק נקבע בבית החולים. המרכז הרפואי גליל מערבי/אדריאן הרבשטיין

תינוק כבן חודש מת הלילה (חמישי) בבית החולים הגליל המערבי שבנהריה, לאחר שפונה על ידי צוות מד"א במצב אנוש. בבית החולים נאבקו הרופאים על חייו במשך שלוש שעות, אולם לבסוף הם נאלצו לקבוע את מותו. נסיבות המקרה טרם התבררו.

התינוק פונה על ידי החובשים והפרמדקים של מד"א מקיבוץ תובל שליד כרמיאל סמוך לשעה 22:30 לחדר המיון בבית החולים, תוך פעולות החייאה. הוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ ילדים, שם קבעו הרופאים את מותו. "התינוק הגיע תוך כדי פעולות החייאה שהחלו בשטח, כשהוא במצב אנוש", סיפר ד"ר יואב הופמן, מומחה בטיפול נמרץ ילדים וברפואת ילדים בבית החולים. "הצוות הרפואי נלחם על חייו במשך שלוש שעות, עד שנאלצנו לקבוע את מותו".

עד כה טרם התבררה הסיבה המדויקת שהובילה להידרדרות במצבו של התינוק. על גופו לא ניכרו סימנים לאלימות או חבלות, והוא סבל מלחץ דם בלתי מדיד ופעילות לב איטית. נסיבות המקרה נבדקות.

אירוע דקירה באלישמע 17 במאי 2017. ראובן קסטרו
התינוק פונה במצב אנוש/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully