וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הגן שבו נחנק הפעוט בחיפה במכתב להורים: "כואבת את צערכם"

27.11.2019 / 19:03

לודמילה מוסקטוב, עובדת הגן שבו נחנק למוות אריה בוגרוב מווילון שנכרך סביב צווארו, פנתה להוריו של בן השנתיים וביקשה מהם לקבל את תנחומיה. היא אמרה כי היא "שותפה לכאבכם כאימא, סבתא ובן אדם". בעקבות המקרה, היא נשלחה למעצר בית והפעוטון נסגר לאלתר

צילום: יואב איתיאל, וואלה!, NEWS, עריכה: אסף דרורי

לודמילה מוסקטוב, מנהלת מעון "גן לודמילה" בחיפה שבו בתחילת השבוע נחנק למוות אריה בוגרוב בן השנתיים, פנתה היום (רביעי) במכתב תנחומים להוריו של בן השנתיים שווילון נכרך סביב צווארו. במכתב שכתבה בעט היא מבקשת מההורים שיקבלו את תנחומיה. "זאת טרגדיה ואסון נוראי שפקד אתכם, אני שותפה לכאבכם וצערכם באופן אנושי כאימא, סבתא, ובן אדם. מבקשת שתקבלו את תנחומיי מעמקי ליבי ונשמתי", כתבה.

מוסקטוב, שנחקרה ונשלחה למעצר בית בעקבות המקרה יחד עם ארבע גננות נוספות, הוסיפה: "כואבת את צערכם. בכאב לב גדול, בדמעות בעיניים, משתתפת בצערכם. אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחה היקרה מעומק ליבי, על האבדה הטרגית של אריה. שנשמתו תנוח בגן עדן".

הוריו של הפעוט עדיין מתקשים לעכל את האירוע הטרגי. "הבאנו אותו בבוקר לשם ועכשיו הוא איננו", סיפר אמש אביו. "בעלי היה בתל אביב ונסע חזרה לחיפה", סיפרה נטליה, אימו של אריה. חברתם של בני הזוג סיפרה כי "נטליה הייתה היסטרית וכשהבן הגדול הגיע הביתה הם סיפרו לו שהוא נשאר בודד ואח שלו מת. והוא אמר 'אבל הוא היה קטן, למה הוא היה צריך למות'".

מכתב שהגננת לודמילה שלחה להורים של הפעוט שנחנק למוות בגן בחיפה. אתר רשמי
"תנחומי למשפחה היקרה מעומק ליבי". מכתב מנהלת הגן/אתר רשמי

"תמיד כשהיינו יוצאים בשכונה לטייל הוא היה עושה לכולם שלום עם היד", אמר סרגיי. "הוא נולד פה, הוא נולד בארץ. חזרתי מהעבודה, התקשרו ונסענו מהר והוא כבר היה מת. אני חושב שסתם לא הסתכלו בגן הילדים. איך זה ככה שילד עם חוט אני לא יודע כמה דקות או חצי שעה".

האימא נטליה הוסיפה כי "אני הייתי גם בעבודה. בבוקר התקשרו אליי מגן הילדים ואמרו שאני חייבת לנסוע לשם מהר כי הילד מרגיש טוב. לא הבנתי מה איתו. נסעתי מהר כמה שאני יכולה וכבר הייתי ליד הגן והתקשרו עוד פעם מהגן ואמרו שהאמבולנס כבר לקחו את הילד ואני צריכה לנסוע לרמב"ם. נסעתי ישר לשם ובמיון ילדים שם הוא היה. שאלתי איפה הילד שבא לכאן ואמרו שרוצים לדבר איתי".

עוד בוואלה!

אריה נחנק למוות בפעוטון בחיפה: "הבאנו אותו בבוקר לגן ועכשיו הוא איננו"

לכתבה המלאה
אריה בוגרוב, התינוק שנחנק למוות מוילון בגן הילדים בכרמל הצרפתי בחיפה, 26 בנובמבר 2019. באדיבות המשפחה
אריה בוגרוב/באדיבות המשפחה

עובדת נוספת בגן קיבלה צו הרחקה מהמקום ואיסור על יצירת קשר. הורים לילדים בגן אמרו כי "זה הגן הכי טוב בחיפה". ההורים טענו כי התקשרו אליהם בבקשה לאסוף את ילדיהם, אך לא סיפרו להם מה קרה.

ביום שני משרד העבודה והרווחה הודיע כי סגר את הפעוטון בשכונת הכרמל הצרפתי בעיר. ראש האגף למעונות יום בזרוע העבודה, אמיר מדינה, הוציא צו סגירה מיידי למעון ללא הגבלת זמן. מהאגף למעונות יום נמסר כי הוא פועל בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל לבדיקת המקרה והמעון לא ישוב לפעול עד תום החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully