וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה נחנק למוות בפעוטון בחיפה: "הבאנו אותו בבוקר לגן ועכשיו הוא איננו"

26.11.2019 / 14:49

הפעוט בן השנתיים נחנק למוות בגן בחיפה לאחר שווילון נכרך סביב צווארו. הוריו סיפרו בדמעות כי הם "לא יודעים אם ישן או שיחק ברגעים שלפני האסון". משרד העבודה והרווחה סגר את הפעוטון וארבע מהעובדות נשלחו למעצר בית

צילום: יואב איתיאל, וואלה!, NEWS, עריכה: אסף דרורי

הוריו של הפעוט אריה בוגרוב מתקשים להיפרד מבנם שנחנק למוות בגן הילדים בחיפה ביום ראשון. הפעוט נחנק לאחר שווילון שהותקן בגן הילדים נכרך סביב צווארו. "הבאנו אותו בבוקר לשם ועכשיו הוא איננו", סיפר אביו. "בעלי היה בתל אביב ונסע חזרה לחיפה", סיפרה נטליה, אימו של אריה. חברתם של בני הזג סיפרה כי "נטליה הייתה היסטרית וכשהבן הגדול הגיע הבייתה הם סיפרו לו שהוא נשאר בודד ואח שלו מת. והוא אמר 'אבל הוא היה קטן, למה הוא היה צריך למות'".

"תמיד כשהיינו יוצאים בשכונה לטייל הוא היה עושה לכולם שלום עם היד", אמר סרגיי. "הוא נולד פה הוא נולד בארץ. "חזרתי מהעבודה, התקשרו ונסענו מהר והוא כבר היה מת. אני חושב שסתם לא הסתכלו בגן הילדים. איך זה ככה שילד עם חוט אני לא יודע כמה דקות או חצי שעה.

האימא נטליה הוסיפה כי "אני הייתי גם בעבודה. בבוקר התקשרו אליי מגן הילדים ואמרו שאני חייבת לסוע לשם מהר כי הילד מרגיש טוב. לא הבנתי מה איתו. נסעתי מהר כמה שאני יכולה וכבר הייתי ליד הגן והתקשרו עוד פעם מהגן ואמרו שהאמבולנס כבר לקחו את הילד ואני צריכה לנסוע לרמב"ם. נסעתי ישר לשם ובמיון ילדים שם הוא היה. שאלתי איפה הילד שבא לכאן ואמרו שרוצים לדבר איתי".

התינוק שנחנק. יואב איתיאל
הפעוט אריה בוגרוב שנחנק למוות/יואב איתיאל

אתמול הודיע משרד העבודה והרווחה הודיע כי סגר את הפעוטון "גן לודמילה" בשכונת הכרמל הצרפתי בחיפה. ראש האגף למעונות יום בזרוע העבודה, אמיר מדינה, הוציא צו סגירה מיידי למעון ללא הגבלת זמן. מהאגף למעונות יום נמסר כי הוא פועל בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל לבדיקת המקרה והמעון לא ישוב לפעול עד תום החקירה.

בעקבות המקרה, ארבע מעובדות הגן, בהן המנהלת, נשלחו לחמישה ימי מעצר בית. עובדת נוספת קיבלה צו הרחקה מהמקום ואיסור על יצירת קשר. הורים לילדים בגן אמרו כי "זה הגן הכי טוב בחיפה". ההורים טענו כי התקשרו אליהם בבקשה לאסוף את ילדיהם, אך לא סיפרו להם מה קרה. הפעוט איבד אמש את הכרתו לאחר שנחנק מווילון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבעיר, כשמצבו קריטי, תוך כדי פעולות החייאה. רופאי חדר הלם במיון ילדים בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו של הילד אחרי נסיונות החייאה ארוכים.

עוד בוואלה!

אחרי מות הפעוט: נסגר המעון בחיפה שבו נחנק בן השנתיים מווילון

לכתבה המלאה
נטליה וסרגיי ההורים של אריה בוגרוב, התינוק שנחנק למוות מוילון בגן הילדים בכרמל הצרפתי בחיפה, 26 בנובמבר 2019. באדיבות המשפחה
נטליה וסרגיי, הוריו של אריה/באדיבות המשפחה
אריה בוגרוב, התינוק שנחנק למוות מוילון בגן הילדים בכרמל הצרפתי בחיפה, 26 בנובמבר 2019. באדיבות המשפחה
אריה/באדיבות המשפחה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גן הילדים שבו נחנק למוות הפעוט/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully