וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום אסייג נחקר במסגרת פרשת שחיתות ציבורית

26.11.2019 / 20:47

אסייג זומן ליחידת להב 433 בעקבות חקירה המתנהלת ברשות מקומית בצפון הארץ, שם על פי החשד בוצעו עבירות של טוהר המידות. לאחר שהשיב על שאלות החוקרים שוחרר לביתו. הקומיקאי הכחיש את מעורבותו: "הכול טוב, אני לא יכול לדבר על זה"

סטילס: מתוך ה-FB של עיריית קריית אתא, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: הארכת מעצרו של ראש עיריית קריית אתא החשוד בשוחד

הקומיקאי שלום אסייג זומן אתמול (שני) ללהב 433, במסגרת חקירת פרשת שחיתות ציבורית ברשות מקומית בצפון הארץ שמתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה. אסייג ענה על שאלות החוקרים ושוחרר לביתו. בשיחה עם וואלה! NEWS אמר הבדרן: "הכול טוב, אני לא צד בעניין". עוד הוסיף כי "אני לא יכול לדבר על זה ולא רוצה להגיב".

אחיו של הבדרן, מני אסייג, כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "יש משפחות כאן בישראל עם שם כל כך טוב, טהור ואיתן, עם מורשת ארוכה ומפוארת של נתינה וגמילות חסדים, שעסוקות סביב השעון בעשיה חברתית למען הכלל ושינו לטובה חיים של מאות רבות של אנשים שלא הכירו... גם עוד אלף שמועות זדוניות שנפוצות מצד בעלי העיניים הצרות, האפסים, הצבועים העלובים מזילי הריר הצמיגי שאורבים למצליחנים ומתפללים לנפילתם לא יצליחו לפגום בשמן הטוב".

שלום אסייג. אביב חופי
"הכול טוב". אסייג/אביב חופי

אתמול פורסם כי ביחידה הארצית לחקירות הונאה נחקרו ראש עיר וסגנו מרשות מקומית בצפון הארץ בחשד לביצוע עבירות של טוהר המידות. מדובר בחקירה שפרטיה טרם הותרו לפרסום ובמסגרתה זומן גם אסייג. החקירה מתנהלת בליווי פרקליטות מחוז חיפה. מהמשטרה מסרו אתמול בנוגע לחקירת ראש העיר וסגנו כי "איננו מפרטים מחקירות מתנהלות".

(עדכון ראשון: 16:37)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully