וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנת חשאית רוסיה הצטלמה לפלייבוי, פוטרה והגיעה לרחוב

9.12.2019 / 8:49

צעירה מסיביר החליטה להצטלם ללוח השנה של המגזין היוקרתי, וכשהתמונות פורסמו איבדה את עבודתה בשירות החשאי, ומאז היא לא מוצאת עבודה חדשה: "זה כמו שהורשעתי באיזה פשע. צריכים להתרגל לעובדה שכל אישה יכולה לאהוב את הגוף שלה"

annet_anufrieva

צעירה רוסיה שהחזיקה במשרה ממשלתית נחשקת "בשירות החשאי" ופוטרה אחרי שהצטלמה לפלייבוי, אומרת שהיא הומלסית ולא יכולה למצוא עבודה מאז הסקנדל האחרון.

אנה אנופרייבה, בת 27, אומרת שאביה מסרב לדבר איתה בגלל שלבריו היא "איבדה את הבושה שלה מול כל המדינה". היא סובלת מאיבוד משקל, חרדות ולחץ נפשי אחרי הפרסום, למרות שהיא מציינת כי אין לה חרטות על כך ששלחה את התמונות למגזין.

אנה, מהעיר טיומין שבסיביר, מספרת שהיא הייתה צריכה למכור את דירתה הקטנה בגלל שהיא לא הייתה יכולה לשלם את המשכנתה אחרי שאיבדה את עבודתה ומאז היא לא מצליחה למצוא עבודה חדשה. "אין לי איפה לחיות, אין לי עבודה, אין לי חבר ואין לי דירה", היא אומרת, "זה כמו שהורשעתי באיזה פשע. בגלל הסקנדל ירדתי במשקל, ויש לי בעיה עם המחזור שלי. אבא שלי ניתק איתי קשר, ואמר שאיבדתי את בושתי מול כל המדינה. אף אחד לא רוצה להעסיק אותי, והלוואי שהיו אומרים לי את הסיבה האמיתית אבל הם ממציאים כל מיני סיבות. פתאום הם מוצאים מועמדים אחרים, או שאומרים שהם בכלל לא חיפשו עובדת".

אנה עבדה ב"חברה ממשלתית סודית" בזמן ששלחה את התמונות הנועזות לתחרות ברשת של פלייבוי והתמונות שלה לא הופיעו בסופו של דבר בלוח השנה של המגזין, אבל פורסמו באתר. כשהתמונות פורסמו בקיץ שעבר היא אמרה: "למה רק שחקניות, דוגמניות, מאמנות כושר ובלוגריות יכולות להראות את הגוף שלהן?". לטענתה גם עובדות מדינה יכולות להראות את הגוף שלהן, "צריכים להתרגל לעובדה שכל אישה יכולה לאהוב את הגוף שלה, כולל רופאות, מורות ועובדות מדינה. אני אוהבת להצטלם בעירום, ואני מרגישה שזה מראה את הגוף הנשי ההרמוני בצורה המושלמת, אז אל תשפטו אותי".

למרות התוצאות היא לא מצטערת שהיא נכנסה לתחרות: "יש כאלה ששואלים אותי האם זה היה כדאי? לאבד עבודה יציבה, משרה יוקרתית. אז כן. זה היה שווה את זה, קחו את המילה שלי כעובדת חשאית". בתקשורת הבריטית שדיווחה על סיפורה לא הצליחו לברר האם העבודה של אנה אכן הייתה כסוכנת חשאית, כיוון שאיש לא אישר שהיא אכן פוטרה ממשרה שכזאת. בנוסף לכך. הצצה בחשבון האינסטגרם שלה חושפת תמונות שלה מבלה עם חברות ואפילו ממליצה על השקעות ומניות - כך שמידת המהימנות של הסיפור שלה מוטלת בספק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully